Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Limes route deel 1 - Forum Wereldfietser

Limes route deel 1

Hoi allemaal.

Ik zou van het zomer graag de de limes route deel1 fietsen tot aan regensburg. Maar nu zou ik wel graag wat informatie willen hebben over de route of het een leuke route is om te fietsen en of de route erg heuvelactig is en of je genoeg campings tegen komt onderweg.Ik ben al opzoek geweest naar reisverslagen maar kon deze helaas niet vinden dus wou ik via deze weg iets meer informatie verkrijgen.
Ik hoor graag van jullie ervaringen van deze route.

Groeten Bart
Ik heb hem in 1993 gefietst als nafietser voor het Fis. Het is een leuke route, hij wordt langzaam heuveliger, dus dat went dan geleidelijk, echter nergens echt stijl.

Voldoende campings en winkels langs de route, alleen het gedeelte door het ruhrgebied vond ik minder fraai, verderop als je van de Rijn af bent wordt hij landschappelijk steeds mooier!!!

Informeer bij de uitgever Pirola: T 072-509 31 31, of www.pirola.nl

[quote="bert sitters"]Informeer bij de uitgever Pirola: T 072-509 31 31, of www.pirola.nl[/quote]

Of natuurlijk bij de FIS http://www.fietskaartinformatiestichtin ... /glim1.htm

Het nieuwe routeboekje Limes deel 1 komt in mei uit.

Hi Bart,
Ik heb de route vorig jaar nog gereden en ik vond het een leuke route. Van echte heuvels kan ik me niks herinneren. Het enige wat me bij is gebleven is dat je op een gegeven moment door een grote stad komt in Duitsland (ben de naam even vergeten, sorry zal het thuis opzoeken!) en dat vond ik minder leuk, maar dat is slechts een ochtendje of een middagje.
Verder vond ik het zeker de moeite waard! Er zijn een aantal hele leuke plaatsjes onderweg!!
Groet,
Rena :wink: