Additionally, paste this code immediately after the opening tag: TKA Overnatning i det fri 2004 -2005 - Forum Wereldfietser

TKA Overnatning i det fri 2004 -2005

TKA:
Overnatning i det fri 2004 -2005
Teltpladser og naturlejrpladser

boekje is al wat ouder maar ziet er nog zo goed als nieuw uit.

(betreft 'verloren' exemplaar, zojuist teruggevonden bij kastopruiming, ik heb vorig jaar in Denemarken een nieuw exemplaar gekocht)

kosten: paar euro
Voor eventueel ophalen, ik ben woonachtig in Rotterdam. Verzendingskosten kk.
Bij interesse contact opnemen via mikefiets@hotmail.com of PB
Graag aanvullen volgens de forumregels. Dus wat is de prijs en hoe kunnen mensen contact met je opnemen?
aanvulling, met excuses naar Moderators :oops:

kosten: paar euro
Voor eventueel ophalen, ik ben woonachtig in Rotterdam. Verzendingskosten kk.
Bij interesse contact opnemen via mikefiets@hotmail.com of PB
Niet om flauw te doen maar ik ben onlangs in DK geweest en het boekje gebruikt. De nieuwste versie dus. Met dit nieuwe boekje kwamen we al bij een adres waar inmiddels iemand anders woont en we niet terecht konden. Dus ongetwijfeld goed bedoeld maar ik zou een nieuwe aanraden.

Wel erg leuk om in DK Fri te Overnatten.
LHTJoost,

Ik heb echter vorig jaar in Denemarken slechts van de 'wild'kampeer-plekken uit "Overnatning" gebruik gemaakt. En die zullen schat ik zo in minder snel gedateerd zijn.
Dus voor budgetreiziger met kleine beurs die wild gaat kamperen is dit oudere boekje wellicht toch het overwegen waard.

(ik hoop dit jaar overigens wél een paar keer gebruik te maken van de privé-adressen. Maar dan inderdaad met recentere gids)
Prima aanvulling.
VERKOCHT
en mede dankzij de opmerking LHTJoost precies bij beoogde doelgroep terechtgekomen

mag slotje op