Op zoek naar een nieuwe tent heb ik er al aardig wat gezien en over gelezen. Zo ook de hilleberg's waar ook vragen over gesteld zijn. Echter de prijs van de hilleberg houd me wat tegen. Ik snap dat het super tentjes zijn, maar zouden die nou echt zoveel meer waard zijn dan bv een fjallraven akka endurance?
De fjallraven is wel wat zwaarder dan de NALLO 2 GT uit de andere post, maar ik denk dat hij er niet echt mee vergeleken mag worden. Eerder wellicht wel met een kaitum en dan kom je in dezelfde gewichtsklasse.
Heeft iemand ervaring met deze fjallraven tent?
Mijn doel is om hem hoofdzakelijk alleen, af en toe met 2 te gebruiken tijdens kampeertochten in binnen en buitenland. Scandinavie staat zeker op het lijstje.
De fjallraven is wel wat zwaarder dan de NALLO 2 GT uit de andere post, maar ik denk dat hij er niet echt mee vergeleken mag worden. Eerder wellicht wel met een kaitum en dan kom je in dezelfde gewichtsklasse.
Heeft iemand ervaring met deze fjallraven tent?
Mijn doel is om hem hoofdzakelijk alleen, af en toe met 2 te gebruiken tijdens kampeertochten in binnen en buitenland. Scandinavie staat zeker op het lijstje.