Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wie heeft er ervaring met de Xtorm Power Bank 15.600 - Forum Wereldfietser

wie heeft er ervaring met de Xtorm Power Bank 15.600

Ik wil deze gaan kopen.

Onderweg wil ik mijn Smartphone Samsung Galaxy S4 mini als navigator gaan gebruiken en 's avonds nog mails en bellen naar huis..
Zou dit een goede zijn of moet ik toch over op de naaf dynamo met adapters?
Ik ga naar Frankrijk en overnacht op campings.

Gr. Wilma
Ik heb het 11.000 model (wat lichter en goedkoper dan de 15.600) en die bevalt uitstekend. Ik kan er mijn smartphone een keer of vijf mee opladen. Opladen van de Powerbank duurt een nacht.
Voor mij een prima oplossing van het energieprobleem op reis.
Ik heb de 15.600. Werkt prima om mijn S4 mini van stroom te voorzien tijdens navigatie. Gedurende ongeveer 2 - 3 dagen kan ik er mee rijden alvorens ik hem weer dien op te laden omdat de S4 mini hem leeg getrokken heeft. Bij ritten van ongeveer 8 uur. De overige periode wordt de S4 mini "standaard" gebruikt. Scherm dus grotendeels uit, zo nu en dan een berichtje, wat wifi, etc.

Het opladen van de 15.600 duurt zo'n 10 uur om volledig te laden. Kunt dus vrij goed beginnen te laden na aankomst, en weer gebruiken zodra je weg rijdt.

Tip: ik heb mijn 15.600 aangeschaft via de ING rentepunten winkel. Scheelde zo'n 40% van de aanschafprijs. Indien je bij de ING zit, is het de moeite waard te kijken of zij het nog verkopen.
Mijn eerste Powerbank (toen nog A-Solar) was 1.800 mAh. Daarna 3.000 en 7.000. Inmiddels ben ik overgestapt op merkloze exemplaren uit Honky Konky of daar ergens. Inmiddels drie gekocht. De laatste heeft en los knopje en maakt volgens mij (ik heb hem nog maar een paar weken in huis) de beloofde 50.000 mAh niet waar, en het knopje zit een beetje los. En allemaal lopen ze op de lange duur terug in capaciteit. Op de exotische exemplaren zitten levertijden van vier tot zes weken. Maar ik geen nu eenmaal liever $ 25,- uit via ebay dan dat ik € 80,- betaal voor een 'merk', dat een veel lagere capaciteit heeft.
Lang gezocht naar adequate zonnecelcapaciteit, maar dat wordt allemal veel te groot en zwaar, als je voldoende capaciteit wilt hebben (ik heb een Sony Experia Z Ultra met 6,4" scherm).
Ben nu helemaal tevreden met mijn powerbanks.