Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gevraagd: Clikstand & Santos XL bidonhouder - Forum Wereldfietser

Gevraagd: Clikstand & Santos XL bidonhouder

Op korte termijn ben ik op zoek naar een Santos XL bidonhouder (zie: dit & ook dit bericht). Zelf zo'n houder knutselen uit PVC-pijp gaat, als je geen toegang tot restanten hebt, ook in de richting van de nieuwprijs en ik heb nu geen tijd voor experimenten.

Voor 1-daagse- en weekendtochten wil ik eens proberen of ik mijn Trangia 27 set grotendeels thuis kan laten. Ik wil op stap met maar 1 pannetje, de brander uit de Trangiaset en een standaard. De voor mij in aanmerking komende standaarden zijn (in aflopende voorkeur):
  1. Clikstand Titanium
  2. Clikstand Stainless Steel
  3. Trangia Triangle in roestvaststaal
.
Een Clikstand die geschikt is voor een gasbrander mag, maar is geen must.

Omdat ik pas in de herfst weer kortere tochten denk te maken, heb ik hier geen haast mee, dus wacht graag op een aanbod wat overeenkomt met mijn eerste voorkeur.

Als je een van bovenstaande items aan te bieden hebt, doe dat dan s.v.p. met vermelding van locatie (voor afhalen), de staat (foto helpt enorm) en ouderdom, en (uiteraard) je vraagprijs.
Schopje omhoog!

Wil je je (gebruikte) Santos XL bidonhouder kwijt, reageer dan snel per PB, anders gaat er morgen een bestelling voor een nieuw exemplaar uit.

N.B. Als dit 'kicken' tegen de etiquette op dit forum ingaat, meldt dit dan per PB. In de forumregels vond ik daarover niets, maar niet alle omgangsvormen liggen vast ;)

Update - 2014.06.20
De bestelling voor de bidonhouder is de deur uit. Dus aanbiedingen daarvoor mogen achterwege gelaten worden.

De zoektocht naar een Clikstand blijft staan. Mocht je een Firebox Nano (normaal of Ti) kwijt willen: daar heb ik evt. ook wel interesse in.