Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mtx trunkbag dxp - Forum Wereldfietser

Mtx trunkbag dxp

Deze tas MTX Trunkbag DXP lijkt me best bruikbaar. Daarom wil ik even luisteren naar jullie advies, alternatieven en meningen.

Alvast bedankt
Daniel
Het lijkt mij wel bruikbaar, maar ik kan wel wat kritiek verzinnen:
- Hij is niet waterdicht, alleen waterafstotend.
- Hij is nogal onhandig, het lijkt mij niet fijn om het hele ding, met volle zijtassen, van mijn fiets af te halen en naar mijn tent te dragen.
- Minstens de helft van je bagage zit hoog op je achterdrager, dat kan een zenuwachtig weggedrag geven.
- De bovenkant van je achterdrager kan je niet meer gebruiken, dat is toch de plek waar veel mensen hun tent vastmaken.
- Wat is het volume eigenlijk? Ik lees 22 liter, maar dat is zonder de zijzakken.

Maar hij is wel goedkoop, er zijn regenhoezen voor te koop en hij is lekker licht. Dus als je een ander plekje voor je tent kan vinden wel bruikbaar.
Maar als je voor 80 euro twee Ortlieb Back-roller City tassen kan krijgen zou mijn keuze erg makkelijk zijn.
Volgens mij is deze bedoeld om op een speciale drager te plaatsen, die aan je zadelpen zit, als je geen achterdrager (en dus geen achtertassen) hebt.
Zie HIER
Hartelijk dank voor jullie reactie.

Er zijn betere oplossingen. De ortlieb tassen heb ik, en een geweldige stuurtas van Arkel eveneens. Ik ga voor een karretje. Ik heb het besteld en zit nu vol ongeduld te wachten op de levering.

Veel fietsplezier

Danny
Polling schreef:Volgens mij is deze bedoeld om op een speciale drager te plaatsen, die aan je zadelpen zit, als je geen achterdrager (en dus geen achtertassen) hebt.
Kan ook een gewone drager zijn, als hij maar is voorzien van het MTX systeem.