Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 22 juni aanstaande om 13 uur vijfde rondje 's-Hertogenbosch - Forum Wereldfietser

22 juni aanstaande om 13 uur vijfde rondje 's-Hertogenbosch

Vertrek aan de oostzijde van het station. Verdere info volgt!
Vorige keer vroegen deelnemers uit de Randstad zich af of België bereikbaar is, daarom deze mooie route van net geen 75 kilometer met voor ieder wat wils: langs kanalen, over zandpaden, door bos en hei, België. (landgoed) Utrecht en een koffiestop onder de "ui" van Hilvarenbeek.

http://www.bikemap.net/nl/route/2612470 ... #gsc.tab=0

Start om 13:00 uur aan de Oost(stad)zijde van het station.
Hey Bert,
goed bezig.
We gaan graag mee, zullen als Dongenaren ergens driekwartwege afhaken, en als een kwart van de 'bekijkers' (tot nu toe 186) meegaan, wordt het erg druk.
Groetjes,
Toos en Theo
Wij zullen er hoogstwaarschinlijk niet bij zijn. Mijn niersteen is vanmiddag vergruisd, en ik verwacht daar de komende dagen de naweeën van. ;-)
Hallo Bert,

Zondag ben ik er weer bij.

Groetjes Kasia
Hi Bert, ik ga zondag met je mee. Ik fiets, jou route, vanuit Utrecht naar Den Bosch.

Vraagje; fiets je het rondje ‘tegen’ of ‘met’ de klok mee? Ik vraag dit voor het geval ik wat later in DB aankom dan fiets ik jullie achterna.

Gr. Henk
Tegen de klok in omdat we anders te vroeg in Hilvarenbeek zijn! Tot zondag.
Om 11.00u vanochtend uit Dongen op de fiets vertrokken richting den Bosch. In mijn hoofd zat: om 13.00u verzamelen aan de Westzijde van station Den Bosch, voor het rondje den Bosch. Om 10 voor een een vleiden we ons neer aan de westzijde van het station: een heerlijk bankje voor een waterpartij met stenen vissen. We waren de eersten...........en dat waren we 13.05 nog. Nu ken ik mezelf..........dus waarschijnlijk zat ik fout met datum e/o tijd (een bekend probleem bij mij). Nu net even gecheckd wat er fout zat. Is duidelijk: we hadden ons moeten melden aan de Oostzijde van het station.
Sorry !
Volgende keer beter

Toos en Theo
Hoi Toos en Theo, jammer dat we jullie gemist hebben. Voor het volgende rondje zal ik iedereen die zich vooraf gemeld heeft mijn mobiele nummer geven. Nu waren we met zijn vijven. Tegen half twee (omdat ik te laat was en de band van Kasia er niet goed op lag) vertrokken we richting België. Omdat ik zo graag over de Vughtse Hei een bospad wilde nemen, raakten we elkaar even kwijt. Daarna ging het in een vlot tempo richting Belgische grens, waarbij alle onverharde shortcuts met onze trekkingfietsen goed te nemen waren. Helaas stond er op de grens geen frietkot, dus moesten we door naar Hilvarenbeek, waar we in het centrum verrast werden door een grote drukte ivm Festival Elastiek. Gelukkig had ik plaatsen op het terras gereserveerd, zodat we toch nog aan een natje en een droogje toekwamen. Na deze pitstop ging het met gezwinde spoed weer terug naar Den Bosch, waar we om 18:15 afscheid namen.