Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ben toch wel benieuwd hoe lang zo'n 22t tandwiel meegaat? Ik dacht eigenlijk dat ze nooit zouden verslijten, althans niet als modderbike. Maar dit zou dus de uitzondering kunnen zijn.Abacus schreef:Een nieuw 22T tandwiel voor op mijn travelmaster gezet en de oude overgezet naar mijn atb want dat tandwiel was versleten.
Misschien kan je er dan beter 'wat deed jij vandaag aan je fiets?' van maken.nobbiomatic schreef:
met dit topic bedoel ik niet alleen of en waar je gefietst hebt, maar ook wat je aan je fiets gedaan hebt....bv nieuwe ketting merk x gemonteerd, of band a vervangen door band b vanwege probleem x... enzo.
Lang. Ik heb die atb 6 jaar geleden tweedehands gekocht en nu voor het eerst dat tandwiel vervangen. De vertanding was zover ingesleten dat de ketting er 'aan bleef hangen' en de boel dus vastliep. Hier op de heuvelachtige Posbank gebruik je de lichtste verzetten regelmatig, ik wel in elk geval.sjefke schreef:Ben toch wel benieuwd hoe lang zo'n 22t tandwiel meegaat? Ik dacht eigenlijk dat ze nooit zouden verslijten, althans niet als modderbike. Maar dit zou dus de uitzondering kunnen zijn.Abacus schreef:Een nieuw 22T tandwiel voor op mijn travelmaster gezet en de oude overgezet naar mijn atb want dat tandwiel was versleten.