Nee helaas dat wordt niet toegestaan door de moderatoren.
Je kan een ban krijgen of en ontoegankelijkheid van je profiel.
Maar meer doen ze niet, helaas!
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat kun je doen, en is verstandig als je erg lelijke dingen schreef. In alle andere gevallen laat je het staan "als je ballen" hebt. Hooguit verduidelijk je je woorden, of geeft ruiterlijk toe dat je post onheus was (a.k.a. excuses maken).gerritdevries schreef:Je kunt ook je recente berichten veranderen in "." Dat komt hier vrij regelmatig voor is mij opgevallen.
Het is en blijft mijn account. Ik heb besloten hem aan te maken. Dus ik heb het recht om hem weer te verwijderen.aardvark schreef:Verklaar je nader. Het account is nu toch geanonimiseerd op verzoek. Wat is daar hooghartig aan?GerdC schreef:Ik vind het uitermate arrogant om geen gevolg te geven aan het verzoek van iemand om zijn eigen account te verwijderen.
Helder, dank voor je toelichting. Dan verschillen wij van mening. Ik accepteerde de mijns inziens alleszins redelijke voorwaarden bij het aanmelden. En wat ik verder vind staat enkele posts hierboven.GerdC schreef:Het is en blijft mijn account. Ik heb besloten hem aan te maken. Dus ik heb het recht om hem weer te verwijderen.
Volgens mij stond in die voorwaarden nergens dat ik niet meer zelf kon besluiten mijn account op te heffen.aardvark schreef:Ik accepteerde de mijns inziens alleszins redelijke voorwaarden bij het aanmelden.
Dat heb ik met die berichten die in een "." zijn veranderd. Of staat dat voor iets van een code hier op het forum?Reinder schreef:@Hans, mooi, want af en toe snap ik er niks meer van waar het over gaat.
Tip aan mevrouw om dan ook het www linkje onder haar berichten weg te halen.aardvark schreef:Het account is nu toch geanonimiseerd op verzoek.
Ik wist dat niet. Dus, moderatoren, een reden te minder om mensen niet de mogelijkheid te geven om hun account te verwijderen.Slaapt schreef:Phpbb(de software achter het forum) geeft demogelijkheid een account weg te halen en de berichten te laten staan. Deze komen dan op naam van Gast. Dan blijft de discussie leesbaar en account is verwijderd.
Eind goed al goed, toch?
Dus ik snap niet zo goed waarom dat niet word aangeboden?