Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zak/tas voor vervoer van fietstassen - Forum Wereldfietser

Zak/tas voor vervoer van fietstassen

Begin mei gaan we met de fiets en de fietstassen met de trein naar Italië. De tassen moeten tijdens de reis van de fiets af. Het lijkt me handig om niet met 5 losse tassen te gaan rondlopen maar om ze ergens in te doen. Ik heb her en der wat rondgeneusd maar kom òf op een slappe flybag uit voor een rugzak die naar ik vermoed de 5 tassen qua gewicht niet kan hebben òf op een stevige doch zware (en dure) tas die je de hele tocht ook weer mee moet slepen. Wie heeft een tip? Liefst zo concreet mogelijk.

Frans

Frans,

zo'n flight bag voor de rugzak, kan 20 kg aan fietstassen aan.
Heb vorig jaar m'n tassen daarin gedaan voor mijn terugvlucht met vliegtuig naar huis, en dat ging prima.

Volgens mij heb ik een niet al te dure Active Leisure tas, van een litertje of 65 (schat ik zo).

Groet,
Freek

Die rugzaktas van Perry Sport kan ook heel wat hebben (maatje L) en kost 29 euro. Makkelijk op te vouwen en prima om fietstassen in te doen, er zitten veel ritsen aan.

Hallo,

wij hebben een tas van het merk Red Deer, maat M voor 35-55l, en daar konden wij een hele hoop in kwijt. De tas opgevouwen in het kleine zakje is het 17x12cm. Superhandig. Ooit in Eindhoven in een campeerwinkel gekocht, maar ben kwijt in welke...

Veel succes!
Frans Cornelis schreef:Het lijkt me handig om niet met 5 losse tassen te gaan rondlopen maar om ze ergens in te doen.
Waar laat je je fiets als je met de tassen aan het lopen bent? Ik hang de tassen altijd aan de fiets in zo'n geval.
Groeten,
Leon

Hoi,

Voor de reis in het vliegtuig hebben wij een flightbag, daar kan wel een boel in, altijd handig en niet zo heel duur. Wij hebben deze gekocht bij Slee Buitensport.

Succes!

El & El