Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquete: Onderzoek nieuwe kampeerstoel - Forum Wereldfietser

Enquete: Onderzoek nieuwe kampeerstoel

Hallo allemaal,

Mijn naam is Joppe Spaans en ik ben een eerstejaars student industrieel product ontwerpen in Arnhem. Samen met drie medestudenten zijn we nu bezig om voor Nomad een nieuwe kampeerstoel te ontwikkelen die geschikt is voor fietsvakanties. De doelgroep van deze stoel is 50 plus.

Graag komen wij in contact met mensen in onze doelgroep die graag op fietsvakantie gaan om hen een bescheiden vragenlijst in te laten vullen.

Wilt u (of misschien een bekende) hier aan meedoen, dan kunt u deelnemen op de volgende link:

http://www.survio.com/survey/d/I1Y7A9G9Q0U2F7S1C

De resultaten worden anoniem verwerkt en niet gepubliceerd.

Alvast bedankt,

Joppe Spaans
StudentHAN schreef:Hallo allemaal,

Mijn naam is Joppe Spaans en ik ben een eerstejaars student industrieel product ontwerpen in Arnhem. Samen met drie medestudenten zijn we nu bezig om voor Nomad een nieuwe kampeerstoel te ontwikkelen die geschikt is voor fietsvakanties. De doelgroep van deze stoel is 50 plus.

Graag komen wij in contact met mensen in onze doelgroep die graag op fietsvakantie gaan om hen een bescheiden vragenlijst in te laten vullen.

Wilt u (of misschien een bekende) hier aan meedoen, stuur me dan een PM, reageer op de post of stuur een email naar:

J.Spaans1@student.han.nl

De resultaten worden anoniem verwerkt en niet gepubliceerd.

Alvast bedankt,

Joppe Spaans
Kom mee met een kampeertrektocht van de Wereldfietser, dan zie in de praktijk wat wereldfietsers gebruiken en wat hun wensen zijn.
Kom mee met een kampeertrektocht van de Wereldfietser, dan zie in de praktijk wat wereldfietsers gebruiken en wat hun wensen zijn.
Wat houdt dat precies in Bert?
Hij bedoelt zoiets:

http://www.wereldfietser.nl/activiteit/ ... en-holland
http://www.wereldfietser.nl/activiteit/ ... rd-limburg

En het is best een heel goed idee, met de juiste voorbereiding kun je zo heel veel informatie en ideeën op doen. Je kunt ook meteen een boel foto's maken van eigenaren en hun stoeltjes, met in detail feedback op de voors en tegens van hun exemplaar. Ik zou er wel even voor waken dat je eerst iedereen 1 voor 1 vraagt, alvorens er een heel brede discussie over stoeltjes ontstaat ;-)

Roef
StudentHAN schreef:
Wat houdt dat precies in Bert?
Zoek verdere informatie op deze website www.wereldfietser.nl
Done. Zou leuk zijn om, eens de ontwerpfase start, wat mee te kunnen volgen (of bv rendering van het resultaat?).

Benieuwd wat een stoel voor 50-plussers zo anders maakt. (Ik gok op vooral hoger comfort en eventueel lager gewicht, maar willen we dat niet allemaal?)
Ik wil ook wel meedoen. Ben 50+, bezit een stoeltje sinds dit seizoen, daarvoor een stoelhoes voor mijn exped-matje. Benieuwd wat de bedoeling is.