Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Enquete: Onderzoek nieuwe kampeerstoel - Forum Wereldfietser

Enquete: Onderzoek nieuwe kampeerstoel

Hallo allemaal,

Mijn naam is Joppe Spaans en ik ben een eerstejaars student industrieel product ontwerpen in Arnhem. Samen met drie medestudenten zijn we nu bezig om voor Nomad een nieuwe kampeerstoel te ontwikkelen die geschikt is voor fietsvakanties. De doelgroep van deze stoel is 50 plus.

Graag komen wij in contact met mensen in onze doelgroep die graag op fietsvakantie gaan om hen een bescheiden vragenlijst in te laten vullen.

Wilt u (of misschien een bekende) hier aan meedoen, dan kunt u deelnemen op de volgende link:

http://www.survio.com/survey/d/I1Y7A9G9Q0U2F7S1C

De resultaten worden anoniem verwerkt en niet gepubliceerd.

Alvast bedankt,

Joppe Spaans
StudentHAN schreef:Hallo allemaal,

Mijn naam is Joppe Spaans en ik ben een eerstejaars student industrieel product ontwerpen in Arnhem. Samen met drie medestudenten zijn we nu bezig om voor Nomad een nieuwe kampeerstoel te ontwikkelen die geschikt is voor fietsvakanties. De doelgroep van deze stoel is 50 plus.

Graag komen wij in contact met mensen in onze doelgroep die graag op fietsvakantie gaan om hen een bescheiden vragenlijst in te laten vullen.

Wilt u (of misschien een bekende) hier aan meedoen, stuur me dan een PM, reageer op de post of stuur een email naar:

J.Spaans1@student.han.nl

De resultaten worden anoniem verwerkt en niet gepubliceerd.

Alvast bedankt,

Joppe Spaans
Kom mee met een kampeertrektocht van de Wereldfietser, dan zie in de praktijk wat wereldfietsers gebruiken en wat hun wensen zijn.
Kom mee met een kampeertrektocht van de Wereldfietser, dan zie in de praktijk wat wereldfietsers gebruiken en wat hun wensen zijn.
Wat houdt dat precies in Bert?
Hij bedoelt zoiets:

http://www.wereldfietser.nl/activiteit/ ... en-holland
http://www.wereldfietser.nl/activiteit/ ... rd-limburg