Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Snel herenfiets frame 57 cm Shimano Deore XT - Forum Wereldfietser

Snel herenfiets frame 57 cm Shimano Deore XT

Prachtige fiets gebouwd door Snel fietsen in Utrecht.
Wat details: Stalen frame (57cm), Mavic velgen 28 inch, Shimano Deore XT derailleur, Selle San Marco 371 zadel, tubus voor en achterdrager. De fiets heeft ongeveer 10 jaar in de schuur gehangen en verkeerd in zeer goede staat. Hij heeft destijds NLG 2000 gekost en er is weinig mee gefietst. Wie een goede goedkope vakantiefiets zoekt
Prijs EUR 250

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... mympSeller
ziet er goed uit.

Wat ik me afvraag: Hoeveel versnellingen heeft de fiets achter (maw, hoeveel tandwieltjes zie je aan het achterwiel, de derailleurwieltjes niet meetellend) ? Dit kan ik op de foto's niet met zekerheid aflezen.

Als dit 7 of minder is, heeft het frame waarschijnlijk inbouwbreedte 13cm voor het achterwiel. In dat geval zullen goede nieuwe onderdelen heel moeilijk te krijgen zijn wanneer nodig.

Als er 8 of meer kransjes zitten heeft het frame de moderne 13.5cm breedte voor het achterwiel. In dat geval kan er tezijnertijd wel een nieuwe achternaaf en cassette op van bijv. LX of XT

Hans
Op marktplaats staat erbij dat hij 21 versnellingen heeft
Dus dat zou 7 achter zijn.
ik heb het even nagekeken, de fiets heeft 6 tandwielen achter: 18 versnellingen dus en het frame is 13 cm breed
Fiets is verkocht, advertentie kan verwijderd worden