Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Santiago de Compostella - Forum Wereldfietser

Santiago de Compostella

Ben op zoek naar informatie betreffende routes naar Santiago de Compostella! Ik ben woonachtig in België. Heeft iemand ervaring?

Eigenlijk ben op zoek naar een boekje met de routes! Ik heb op de fietsbeurs in Mechelen dit boekje gezien, de auteur zou een Nederlander zijn, ben echter de titel en de naam van de auteur vergeten. Vandaar mijn vraag en nee ik wil er mij niet makkelijk van afmaken!
Mijn naam is Raul, 57 jaar, woonachtig in België. Samen met mijn vrouw Els en labrador Fred maak ik graag fietstochten door de bossen achter ons huis. Tijdens een van deze fietstochten zijn wij op het idee gekomen een fietstocht naar Santiago de Compostella te ondernemen. Aangezien wij niet veel ervaring met lange fietsreizen zijn we in onze toektocht naar informatie, op dit forum terecht gekomen. Mogelijk zijn er hier mensen die mij met de volgende specifieke vragen kunnen helpen:

Met andere woorden, je maakt je er wel erg makkelijk vanaf...
raul57 schreef:Ben op zoek naar informatie betreffende routes naar Santiago de Compostella! Ik ben woonachtig in België. Heeft iemand ervaring?

Eigenlijk ben op zoek naar een boekje met de routes! Ik heb op de fietsbeurs in Mechelen dit boekje gezien, de auteur zou een Nederlander zijn, ben echter de titel en de naam van de auteur vergeten. Vandaar mijn vraag en nee ik wil er mij niet makkelijk van afmaken!
Het gaat om de Jacobsroute van Clemens Sweerman, uitgegeven door Pirola en samenwerking met Europafietsers.
Of:
Langs oude wegen voor het Belgie/ Frankrijk gedeelte.
http://www.groteroutepaden.be/nl/route/ ... tsers.html

gr. Linda