Additionally, paste this code immediately after the opening tag: cumulus slaapzak en betaling - Forum Wereldfietser

cumulus slaapzak en betaling

Ik heb voor mijn a.s. fietstocht een nieuwe slaapzak gekocht

de cumulus mysteries traveller 700

nu maar hopen dat deze niet te smal is. Ik ben 185 lang.

Ik moest nog zweten met geld over maken. Op het postkantoor vertelde ze mij dat Polen lid is van de Eu en dat je dan alleen maar het iban nummer hoeft in te typen. Nu maar hopen dat alles goed gaat.

Mario
Maak je geen zorgen over de betaling.
Bij mij kwam het ook allemaal prima in orde.
Polen is geen derde wereldland, hoor...

Veel plezier ermee iig.
Ik heb precies dezelfde slaapzak gekocht bij een outdoorzaak in Belgie (Verreweg), zelfde prijs als op de cumulus-site....precies omdat ik ook (slecht als ik ben) dacht: iets bestellen in Polen; gaat dat maar goed? Bij Verreweg hoefde ik pas te betalen toen ik de slaapzakken in ontvangst nam
Ook wel eens iets bij Cumulus in Polen besteld, Tot mijn verbazing stond 2 dagen later de DHL al aan de deur...
Kwam er net achter dat ik een zeer stomme fout heb gemaakt. Ik maakte per ongeluk 142 euro ipv 242 euro over. Helaas had ik nog maar 180 euro. Dus ga morgen even bellen of zij het geld kunnen terug sturen.

Mario
Een nederlandstalige klant, kan dat wel goed gaan? :twisted:

serieus: je hoeft je geen zorgen te maken. Of je je geld terug (moet) krijg-t/(en) weet ik niet, er moet anders gewoon 100 bij.

Hans