Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen naar zuid Frankrijk, st. jacobsroute volgen - Forum Wereldfietser

fietsen naar zuid Frankrijk, st. jacobsroute volgen

Ik ben een vrouw van 52 jaar en wil dit jaar in mei/juni vertrekken, dus half mei beginnen , ( 1 maand fietsen) naar zuid Frankrijk.Ik neem een tentje mee en ga overnachten op een camping en kook ook zelf , bij slecht weer B@B.
Ik fiets gemiddeld 80 tot 100 km per dag afhankelijk van het weer.Ik heb een goede conditie.Het moet ook leuk en gezellig blijven en geen prestatie! Ik wil van het landschap genieten .Ik hoop iemand te vinden die hetzelfde interesse heeft.Leeftijd vanaf 50 tot 65 jaar.

Iemand interesse :?:
Hoi reisbegeleidster,


Ben je al onderweg?

Ik wil graag 1e deel St Jacobsroute fietsen 2e helft juni. Zie de vandaag geplaatste oproep Haarlem - Tournai enz.

Ik ben een man van 55 jaar en woon in Castricum. Fiets iets minder hard schat ik zo in, 65 km per dag gemiddeld.

Misschien is er een gezamenlijk plan te ontwikkelen?
Ik lees zojuist je oproep. Waarschijnlijk een beetje te laat.
Maar, als je nog reisplannen hebt of ideetjes mag je me steeds contacteren in de toekomst. Alvast een fijne reis gewenst.
Danny
reisbegeleidster schreef:Ik ben een vrouw van 52 jaar en wil dit jaar in mei/juni vertrekken, dus half mei beginnen , ( 1 maand fietsen) naar zuid Frankrijk.Ik neem een tentje mee en ga overnachten op een camping en kook ook zelf , bij slecht weer B@B.
Ik fiets gemiddeld 80 tot 100 km per dag afhankelijk van het weer.Ik heb een goede conditie.Het moet ook leuk en gezellig blijven en geen prestatie! Ik wil van het landschap genieten .Ik hoop iemand te vinden die hetzelfde interesse heeft.Leeftijd vanaf 50 tot 65 jaar.

Iemand interesse :?:
Hoi reisbegeleidster, waarschijnlijk ben je inmiddels al terug van je tocht. Heb je misschien een blog bijgehouden waar ik kan lezen hoe de tocht voor jou is geweest?
Groet Cilia
Relaxte fietser schreef:Hoi reisbegeleidster,


Ben je al onderweg?

Ik wil graag 1e deel St Jacobsroute fietsen 2e helft juni. Zie de vandaag geplaatste oproep Haarlem - Tournai enz.

Ik ben een man van 55 jaar en woon in Castricum. Fiets iets minder hard schat ik zo in, 65 km per dag gemiddeld.

Misschien is er een gezamenlijk plan te ontwikkelen?
Beste man uit Castricum
Ik wil begin juli 2 weken in frankrijk fietsen. Mogelijk ben je dan nog onderweg en kan ik aansluiten? Vrouw 58 jaar goede conditie. Eerste keer op dit forum
reisbegeleidster schreef:Ik ben een vrouw van 52 jaar en wil dit jaar in mei/juni vertrekken, dus half mei beginnen , ( 1 maand fietsen) naar zuid Frankrijk.Ik neem een tentje mee en ga overnachten op een camping en kook ook zelf , bij slecht weer B@B.
Ik fiets gemiddeld 80 tot 100 km per dag afhankelijk van het weer.Ik heb een goede conditie.Het moet ook leuk en gezellig blijven en geen prestatie! Ik wil van het landschap genieten .Ik hoop iemand te vinden die hetzelfde interesse heeft.Leeftijd vanaf 50 tot 65 jaar.

Iemand interesse :?:
Je kunt nog met ons groepje mee,

vertrek 20 juni 2015
Kamperen
Bagagevervoer
Van Roermond naar Avifnon

michiel.snijders@versatel.nl
0625110398
Relaxte fietser schreef:Hoi reisbegeleidster,


Ben je al onderweg?

Ik wil graag 1e deel St Jacobsroute fietsen 2e helft juni. Zie de vandaag geplaatste oproep Haarlem - Tournai enz.

Ik ben een man van 55 jaar en woon in Castricum. Fiets iets minder hard schat ik zo in, 65 km per dag gemiddeld.

Misschien is er een gezamenlijk plan te ontwikkelen?
je kunt je ook nog bij ons aansluiten
vertrek 20 juni 2015
Roermond-Avignon
Bagagevervoer
fietstransport terug
Kamperen
michiel.snijders@versatel.nl
0625110398
michiel12345 schreef:je kunt je ook nog bij ons aansluiten
Dat wil zeggen, als ze niet vorig jaar al geweest zijn, zoals zowel Reisbegeleidster als Relaxte fietser van plan waren...

Carl