Afgelopen tijd is er een aantal keren gesproken over elektra op de fiets.
Met name deze:
Accu A-Solar Xtorm Power Bank 11.000
heeft heeft mijn belangstelling.
Omdat ik het niet allemaal begrijp , een mailtje naar de fabrikant gestuurd.
Voor de stroomverzorging op mijn fietsraad Bongers Bikes in Apeldoorn de volgende combinatie aan.
- Accu A-Solar Xtorm Power Bank 11.000
- de Universal Cable van PedalPower+ (aangesloten op de naafdynamo)
Mijn vraag is nu de volgende: Kan ik tegelijk de powerbank opladen tijdens het fietsen en mijn GPS aansluiten op de powerbank om het gebruik van batterijen te vermijden?
Het antwoord is het volgende:
Beste Peter,
Hartelijk dank voor je bericht.
Ja het is mogelijk om je GPS aan te sluiten op de Power Bank, zodat het GPS systeem continue wordt opgeladen. Echter is het wel belangrijk dat er oplaadbare batterijen gebruikt worden in de GPS.
Met vriendelijke groet / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen,
Het antwoord is voor mij dus duidelijk. Mijn Oregon 600 met oplaadbare batterijen kan dus.
Peter
Met name deze:
Accu A-Solar Xtorm Power Bank 11.000
heeft heeft mijn belangstelling.
Omdat ik het niet allemaal begrijp , een mailtje naar de fabrikant gestuurd.
Voor de stroomverzorging op mijn fietsraad Bongers Bikes in Apeldoorn de volgende combinatie aan.
- Accu A-Solar Xtorm Power Bank 11.000
- de Universal Cable van PedalPower+ (aangesloten op de naafdynamo)
Mijn vraag is nu de volgende: Kan ik tegelijk de powerbank opladen tijdens het fietsen en mijn GPS aansluiten op de powerbank om het gebruik van batterijen te vermijden?
Het antwoord is het volgende:
Beste Peter,
Hartelijk dank voor je bericht.
Ja het is mogelijk om je GPS aan te sluiten op de Power Bank, zodat het GPS systeem continue wordt opgeladen. Echter is het wel belangrijk dat er oplaadbare batterijen gebruikt worden in de GPS.
Met vriendelijke groet / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen,
Het antwoord is voor mij dus duidelijk. Mijn Oregon 600 met oplaadbare batterijen kan dus.
Peter