Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsboeken - Forum Wereldfietser

Fietsboeken

Ik ben bezig mijn boekenkast op te ruimen en web flink wat fietsboeken
die ik weg wil doen.
Ze zijn in principe gratis af te halen bij mij thuis in Nijmegen
(6521LM). Mocht iemand er toch nog iets voor willen geven dan is dat
uiteraard mooi meegenomen. ;-) wel 1 of 2 stevige dozen meenemen aub en het liefst alle boeken samen in één keer meenemen.

Ik ben het beste bereikbaar via mail (harbizar@me.com) en/of mobiel (06-51961019).

De boeken:
* Bazuin, Anneke - tanjung bidara, een fietstocht door Thailand, Maleisie en Indonesie
* Bonte, Eddy/Vandermeeren, Dorina - chao vietnam, op reis met Eddy & Dorina
* Brown, Andy/Garret, Tim - discovery road
* Castelein, Bart - le tour du Zaire, met de fiets door het hart van Afrika
* Dekker, Hans - durf te leven, een fietsreisje van Koedijk naar Cairo
* Dew, Josie - de wind in mijn wielen
* Dew, Josie - de zon in mijn ogen, de Japanse eilanden per fiets
* Dew, Josie - een gaijin op de fiets, reizen door Japan
* Dew, Josie - in alle staten, fietsen door Amerika
* Erat, Elena/Materne, Peter - rad-abenteuer welt, band 1: vom Schwarzwald an den Ganges
* Erat, Elena/Materne, Peter - rad-abenteuer welt,band 2: von Bangkok ueber Sidney, Rio und New York nach Freiburg
* Gijsel, Rene - keerpunt Rome
* Hanning, Christian E. - mit dem fahrrad durch Alaska, 5000 kilometer durch das land der Bären
* Heylen, Frans - kris kras door de wereld, op zoek naar avontuur, mijn antwoord op de midlifecrisis
* Heylen, Frans - per fiets kris kras door Europa, veertien fietstochten door negentien Europese landen
* Jenkins, Mark - op de pedalen, een fascinerende fietstocht van 12.000 km door Siberie
* Lodewijks, Bart / Bartels, Huig - nooit meer naar de Noordkaap, op de fiets naar de Noordkaap en terug
* Lonely Planet - cycling vietnam, laos & cambodia, discover the world on two wheels
* Lonely Planet - read this first: asia & india, the essential predeparture travel guid
* Metz, Hans - fietstocht door Rusland
* Metz, Hans - fietstocht naar de noordkust van Europa
* Monnink, Gerard - wereldreiziger in de jaren dertig, met de fiets naar de Orient
* Mout, Gerrit - 13.000 kilometer op de pedalen
* Riemenschneider, Helmut - fietsavontuur Zuid-Amerika, van Ushuaia naar Santiago De Chili
* Riemenschneider, Helmut - Marco Polo achterna, de zijderoute per fiets, relaas van een avontuurlijke fietstocht door Pakistan en China
* Riemenschneider, Helmut - op twee wielen door de Sahara, een fietstocht van Agadir naar Tunis
* Schipper, Guus & Nel - trappen tot Santiago, verslag van een pelgrimstocht per fiets
* Schipper, Guus & Nel - trappen tot Toscane, verslag van een fietstocht naar Florence
* Schuijt, Erik/Vermondt, Marijke - de wind door je haar, de zon op je huid, op de fiets de wereld rond
* Schuijt, Erik/Vermondt, Marijke - fietskriebels, op ontdekking in zuid-India, Namibie en Cuba
* Schuijt, Erik / Vermondt, Marijke - mzungu!', op ontdekking in Uganda, Tanzania en Kenia
* Sitters, Bert - fietsen in Thailand, basisinformatie voor fietsreizigers
* Sitters, Bert - fietsersleed, slapeloze nachten tijdens verre tochten
* Sitters, Bert - oosterse theehuizen & besneeuwde bergpassen, dagboek van een fietstocht door Oezbekistan, Tadzjikistan en Kirgistan (Centraal-Azie)
* Smith, Roff - koud bier en krokodillen, op de fiets door Australie
* Spapens, Paul - Abraham fietst naar het beloofde land, een fietsreis van Nederland naar Jeruzalem
* Thomes, Matthias - Thailand per rad, ein fahrrad-reisefuehrer
* Tuijn, Ralph - voorbij Magadan, 16.000 kilometer dwars door Siberie
* Vervaet, Ignace - duizend heuvels, fietstocht naar Santiago De Compostella
* Watson, Pamela - op de fiets door Afrika, een onvergetelijk reisavontuur
* Wilde de, Ingrid & Dierckx, Nicole - 14.809 km met de fiets naar China
* Wilde de, Ingrid & Dierckx, Nicole - de fietskuren van Nicole en Ingrid, 71.895 km met de fiets in vier jaar rond de wereld
ALLE BOEKEN HEBBEN EEN GOEDE BESTEMMING GEVONDEN!