Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsjaar ergens in ZO Azie / Australie / ... - Forum Wereldfietser

fietsjaar ergens in ZO Azie / Australie / ...

Ik heb het plan om vanaf september 2014 een hele tijd (tot een jaar) per fiets door ZO-Azie en/of Australie te trekken. Ik ben een vrouw van 30 en heb aardig wat ervaring met fietsen in mn eentje, maar vind het fietsen met iemand anders toch net wat aantrekkelijker, aangezien je dan kunt kletsen, je ervaringen (en tegenslagen) kunt delen. Ik ben dus op zoek naar (een) fietsgenootje(s).

Afgelopen winter ben ik in Thailand geweest, en dat is me zo goed bevallen dat ik ook graag de rest van ZO-Azie zou willen verkennen. Van de andere kant, als jij een mooi plan hebt voor bijv. Latijns-Amerika, wil ik daar ook wel van proeven!

Wie zou deze reis (voor een deel) samen met mij willen maken?

groeten, Lieke
Dag Lieke,

Ik ben van 20/01/2015 tot 05/03/2015 in Noord Thailand/ Laos. Fiets de routes van AWOL. Mocht je een stukje willen aanhaken dan graag.
Mocht je wat meer info willen dan hoor ik het wel.

Groetjes,

Valerie
Beste Valerie ,
Ik zoek een fietsrouteboekje noord thailand en Laos van Awol.
Ik kan ruilen met eentje van bangkok naar phuket .
Hi Lieke,

Ik ben Roald(46) en wil over 5 a 6 weken vertrekken maar ben nog twijfelend over Australie of Z-Amerika.

Ben jij al onderweg?

Ik zou ook graag een fietsgenootje vinden.

Wellicht dat we (nog) iets kunnen afspreken?

Groet,
Roald.
Lieke heeft haar fietstocht in Zuid Oost Azie volgens mij inmiddels voltooid. Ze is nu onderweg naar Nederland vanuit Turkije. Zie: http://liekegeraedts.blogspot.com/