Hoi Eric,
Ik ben van de partij.
met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Volgens de fietsrouteplanner is Utrecht-strand 84 Km. Van Den Haag CS naar strand is 8 Km. Ik weet niet of we echt helemaal bij het strand zouden moeten beginnen. Ik stel voor om de route in Meijendel op te pikken. Totaal net geen 90 Km schat ik. Er zijn wel wat verkortingen te bedenken lijkt me.Anneke schreef:Iemand een idee hoe lang de route gaat worden?
Lijkt me een goed plan, laat ik m'n string thuis.edwinvanooijen schreef:He Frank,
We kunnen er ook voor kiezen het strand een andere keer als het mooi weer is aan te doen en de route te verleggen naar de Betuwe. Momenteel erg mooi met alle bloesem.
met vriendelijke groet,
Edwin
Toen Edwin over de Betuwe begon, dacht ik ook gelijk aan jouw route Erik! Zeker een mooie route, en dan zal ik hem nog maar een keer moeten fietsen...(al was Den Haag-Utrecht me qua planning wat beter uitgekomen)Er waren toen maar 5 deelnemers, dus weinig kans op dubbelingen (op één deelneemster na dan). En, al zeg ik het zelf, ik vond deze route heel mooi.
Jammer dat je niet mee gaat, Kirgizië kan niet wachten?Erik v S schreef:Omdat ik er zondag niet bij kan zijn...
...pleit ik voor de optie van Edwin en bied ik, niet geheel belangeloos en toch gratis, rondje Utrecht #2 (september 2012) aan.
Prachtige lunch locatie net over de Lek. Indrukwekkende plekken langs de hollandsche waterlinie. En tientallen km's langs de Linge, waarvan ong. 1 km offroad.
Er waren toen maar 5 deelnemers, dus weinig kans op dubbelingen (op één deelneemster na dan). En, al zeg ik het zelf, ik vond deze route heel mooi.
Ik garandeer jullie: komende zondag is deze route nog véél mooier dan toen in september, vanwege de bloesem.
In mei, juli of augustus ben ik er graag weer bij als we Jaap's route van of naar het strand doen.