Additionally, paste this code immediately after the opening tag: RONDJE GRONINGEN ZONDAG 9 MAART - Forum Wereldfietser

RONDJE GRONINGEN ZONDAG 9 MAART

Nog 4 nachtjes slapen en dan is het weer zover.
Als we de weermannen/vrouwen geloven dan kan de zonnebrand uit de winterstalling, de korte broek weer achter uit de kast...
Tijd dus om de eerste voorjaarstocht te gaan fietsen.
Wie gaat er mee? Cilia
Als de zonnebrandcrème uit de winterstalling kan ben ik weer van de partij :D
Nu nog hopen dat de vooruitzichten bewaarheid worden.

Jan
Ja, lente! Wij doen weer mee. Leuk om elkaar weer te zien. Tot zondag.
Paulus en Co.
Hallo,

Als de "primavera" weer begint mag ik die natuurlijk niet missen :D . Ik zal er bij zijn!

Paul
Heerlijk in het zonnetje fietsen!
Ik doe mee.

Annelies
Wij zijn ook present. Hebben er zin om in het voorjaarszonnetje te fietsen!!
En ik ben er ook bij.
Lekker de hele dag in de zon fietsen!
Tot zondag, Petra.
Jaaa, dat begint weer op een echt ouwerwets RG te lijken.
Leuk om alle winterslapers weer te zien.
Heeft er iemand een idee voor een mooi voorjaarsrondje?
Cilia
Het is wel erg aanlokkelijk maar waarschijnlijk liggen wij dan nog onze roes uit te slapen na een wilde feestavond....
's avonds een man ...

Met zuidenwind in het achterhoofd weten wij wel een rondje met beschutting tot Gasteren, alwaar eventueel een koffiestop, en door het open veld, met de wind mee, terug naar Groningen. 70-75 km.
En wij komen ook.
Frenk en Margo
idem.
Hallo Allemaal,

Ineke en ik wensen jullie een prachtige voorjaarstocht. De energie is meteen weer terug voor een mooie fietsdag. Om solidair en verbonden te blijven fietsen wij morgen ook een "voorjaarsrondje" met ongeveer dezelfde afstand. Tussen de 70 en 75 km. Omgeving Flagstaff. (Er is hier veel moois te zien) Lake Mary Road http://www.itoda.com/photos/albums/lake ... 3-036+.jpg en Walnut Canyon http://c612901.r1.cf2.rackcdn.com/WalnutCanyonTier.png Wij zijn er dus ook bij, al is het op afstand. Heel veel plezier en wellicht tot het volgende rondje.
14 maart zijn we weer in Nederland.

Groeten

Ronald en Ineke
Morgen ben ik er ook bij, tot 10 uur bij Het Peerd!

groetjes, Rikie
Heerlijk weer!
Heerlijke fietsroute
Heerlijke koffiestop!
Heerlijk grote groep!
Heerlijk fietstochtje!
Groet, Petra.
Het kon minder.