Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Gevraagd: Onbegrensd fietsen naar Andalusie van Benjaminse - Forum Wereldfietser

Gevraagd: Onbegrensd fietsen naar Andalusie van Benjaminse

Heeft iemand dit routeboekje nog op zolder liggen? Ik wil het graag voor een zacht prijsje overnemen om er in mei mee door Spanje te fietsen. :D

vriendelijke groet,

Wim Kers.
Paul Benjaminse is op de Fiets en Wandelbeurs en dan heb je wél de nieuwste en geheel herziene versie die nét verschenen is?

Wat maken een paar eurootjes verschil uit op de totale kosten voor een reis naar Spanje? Met daarbij kans dat je door de verouderde versie in en te dure accommodaties terecht komt en je een veelvoud aan geld kwijt bent dan het verschil aan prijs tussen oude en nieuw.
Spanje is zwaar getroffen door de crisis en zeker buiten de populaire centra hebben accommotaties in de afgelopen jaren het loodje moeten leggen.
drivebycyclist schreef:Heeft iemand dit routeboekje nog op zolder liggen? Ik wil het graag voor een zacht prijsje overnemen om er in mei mee door Spanje te fietsen. :D

vriendelijke groet,

Wim Kers.
beste Wim,

Ik zou de nieuwe uitgave nemen. Met name wat 'via verdes' in Andalusie zijn slecht onderhouden. Er zijn prima rustige wegen als alternatief.
Er staat ook de afsplitsing naar Valencia in (Ojos Negros). Eventueel kun je daar je reis onderbreken omdat Valencia een prima befietsbare luchthaven heeft. Transavia e.a vliegen daarop.
Robw