Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Extra basis fietsreparatiecursus op 21/22 juni - Forum Wereldfietser

Extra basis fietsreparatiecursus op 21/22 juni

Er is veel vraag naar de basiscursus fietsreparatie. Op dit moment hebben we twaalf mensen op de wachtlijst staan. Ik heb met Marten overlegd of we een extra cursus kunnen doen. Dit kan op 21/22 juni. En ja, dat is wel laat in het seizoen, maar vroeg genoeg om toch nog vóór de vakantie te zijn.

Van de twaalf mensen op de wachtlijst kunnen er zes. Dat is op dit moment nog (te) weinig. We willen toch zeker wel een fietser of tien hebben.

Dus als je nog belangstelling hebt voor een basiscursus op 21/22 juni én je hebt je nog niet opgegeven, stuur dan even een mail aan reparatiecursus@wereldfietser.nl
Zodra er voldoende mensen zijn, stuur ik je de uitnodiging en andere informatie.
Deze cursus gaat door. Op dit moment zijn er al twaalf gegadigden.
Dit betekent dus dat er nog vier vrije plaatsen zijn.

Kom op tijd, want vol is vol...
En ook deze cursus is op dit moment VOL geboekt.

In het najaar zijn er weer nieuwe cursussen.
Mocht je een berichtje willen hebben als de data bekend zijn, stuur dan even een mail naar reparatiecursus@wereldfietser.nl
HansvanderVeeke schreef:En ook deze cursus is op dit moment VOL geboekt.

In het najaar zijn er weer nieuwe cursussen.
Mocht je een berichtje willen hebben als de data bekend zijn, stuur dan even een mail naar reparatiecursus@wereldfietser.nl

Jammer, hopelijk in september ofzo nog.

Ik wil rond half oktober 4 weken in Thailand gaan fietsen, leek mij wel handig een reparatiecursus.

Gr... TW
(San)