EDIT zie laatste post.
Goed, ik wil dus mijn Edge 800 opladen.
Dit kan natuurlijk op verschillende manieren.
Is de Usb-Werk de beste oplossing? Dan kan ik er eventueel nog een usb lamp op aansluiten mocht ik een lamp willen.
Een e-werk is een beetje overkill, niet? Aangezien ik het alleen als usb oplader gebruik.
Goed, ik wil dus mijn Edge 800 opladen.
Dit kan natuurlijk op verschillende manieren.
Is de Usb-Werk de beste oplossing? Dan kan ik er eventueel nog een usb lamp op aansluiten mocht ik een lamp willen.
Een e-werk is een beetje overkill, niet? Aangezien ik het alleen als usb oplader gebruik.
Gegroet,
Ik zal binnenkort in het bezit zijn van de Canyon roadlite AL 7.0. Ik ga deze fiets voornamelijk gebruiken voor lange afstanden, en hopelijk ook fietsvakanties. Ik wil daar deze lamp met usb aansluiting bij kopen, of toch de E-werk
- Kan ik die lamp gemakkelijk monteren op de Canyon?
Om deze lamp van stroom te voorzien wil ik daar deze SON 28 naafdynamo, of waarschijnlijk beter SonDelux(?) bij kopen.
Kan ik een wielset met die dynamohub ergens kant en klaar kopen, of ga ik met de dynamo hub naar mijn lbs? Of zou ik ik dit bij een wielbouwer(?) laten doen. Bijvoorbeeld bij http://www.bikeboosting.nl/index.php ik heb gehoord dat dit een van de beste in z'n vak is. Dit betekent wel dat ik dan mijn eigen naaf & dynamonaaf moet aanleveren.
Op de Canyon zitten standaard 20-spaaks wielen. Het lijkt me slim om 32-spaaks wielen te kopen.
Ik heb echt geen idee hoe ik een wielset uit moet zoeken, en voor welke prijs ik een sterke maar lichte set heb.
Tips zijn welkom, alvast bedankt.