Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Thorn Raven Tour 49cm - Forum Wereldfietser

Thorn Raven Tour 49cm

Ik ga mijn Thorn Raven Tour verkopen, vanwege de komst van kinderen wordt hij niet meer gebruikt. De fiets is nog in prachtige staat en heeft niet meer dan 6000 kilometer gereden. de framhoogte is 49cm (hart trapas tot bovenzijde frame) De lengte van de bovenbuis hart-hart is 575mm, en ik ben 175 lang.

http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr

Prijs 1250 euro

Aukje
Dit is een prachtfiets. Wij vonden overigens fietsvakanties met kinderen erg leuk - en de kinderen ook. Je moet alleen de bestemming aanpassen, net als de dagafstanden.
Wim
Kan dat alleen maar beamen, eerst Frankrijk in een Burley d'Lite kar en toen ze 5/7jr waren op aanhangfietsen naar Bali en Lombok - ze hebben het er nog over.
zitbuis hart trapas tot bovenzijde 490mm lees ik, en 49 cm frame.

Is de zitbuis van hart trapas tot bovenkant buis nou 49cm, of is de afstand (vanaf hart trapas) doorgetrokken tot de plek op de zadelpen, die op dezelfde hoogte staat als het hoogste punt van de sloping bovenbuis, nou 49 cm?

In het tweede geval is de framemaat inderdaad 49cm, in het eerste geval iets meer, bijvoorbeeld 52cm.

Zelf rijd ik ook op een Thorn Raven Tour, die van mij inmiddels flink getest, geeft geen krimp. Kan alles behalve racen. Als ik er nu een nodig zou hebben en ik zou dit aanbod zien voor mijn eigen maat zou ik direct bellen. Wel zou ik eerst zeker willen weten of ie echt mijn maat is. Uit welk jaar komt de fiets overigens?

Hans
Hallo,
Betreft geometrie:
"De bovenbuis hart-hart is 575mm en de zitbuis hart trapas tot bovenzijde 490mm".

-Afstand bovenbuis 575mm, horizontaal gemeten
-Seat tube c-c gemeten is dit 490mm???

Graag antwoord
Het is een 49cm frame, dit is gemeten van hart trapas tot bovenzijde zitbus, Horizontaal is gemeten met de bovenbuis mee, hart hart.
Het is de fiets van mijn vrouw en is inmiddels verkocht