Additionally, paste this code immediately after the opening tag: hoezo erg... ketting/smeer afdruk op je kuit?? - Forum Wereldfietser

hoezo erg... ketting/smeer afdruk op je kuit??

Wie heeft er ook een fiets TATTOO??

De liefde voor de fiets kan ver gaan... :wink:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Henk

kunst en fietswerk
Die tattoo's vind ik wel aardig (bij anderen) maar die witte schoentjes had ik bij jou niet verwacht :D
Leon
Leon... zulke schoentjes zul je me niet in zien hoor!! :D

Ziet er te snel uit!!

Henk

kunst en fietswerk
Mooie witte sportschool schoentjes. Geweldig geschikt voor de MTB.
Ik ken een WF lid die zich heeft laten inspireren door zijn vette ketting... Zijn er ook als belt afdrukken te vinden op de kuit? Googelen geeft wel aardige resultaten :oops:
Ik heb geen tattoo. Ik wil er ook geen. Ik vind een tattoo echt een verminking van je eigen lichaam. Een nieuwe tattoo op een jonge huid vind ik al lelijk. Een oude tattoo op een vijftigejarige huid is helemaal spuuglelijk.

En ik afdruk van de crank op mijn kuit heb ik ook zelden. Vroeger kwam dat wel eens voor maar ik vind (als wielrenner) zoiets zo niet-gesoigneerd staan. Fiets kleding moet netjes en schoon zijn en de fiets gepoetst. Op mijn lijf geen lelijke plaatjes. In geen duizend jaar.

En mijn liefde voor de fiets gaat wel heel ver. Mijn fiets staat gewoon in de woonkamer. Dan kan ik er tenminste naar kijken. :oops:
Ach, ik ken iemand bij wie de fiets mee de badkamer in gaat. Dan valt de woonkamer dus nog wel mee... :wink:
Ik heb niets met tattoos maar vind die tweede (ketting in de vorm van een hart) nog best wel mooi, maar inderdaad niet in combinatie met die witte meuk.