Prachtige cannondale touring met race stuur te koop. Zeer geschikt voor snelle fietsvakanties en woon/werk verkeer. Brooks zadel en stuurlint. Mooi frame, weinig beschadigingen. De fiets is technisch goed in orde, 28 inch wielen, goede banden (swalbe marathon) en geen direct onderhoud noodzakelijk aan aandrijving of remmen. Het stuur heeft extra remhendels aan de bovenkant van het stuur, dus ook bij wat minder sportief fietsen direct remmen. Achter derailleur: Shimano xt mtb. Voor, Shimano 105 +flightdeck 105 met geïntegreerde remmen. Achterrem werkt perfect, beetje werk aan voorrem, werkt nu prima maar schokt een beetje, een extra beugeltje boven de cantilever kan dit makkelijk verhelpen. Ik heb hier gedurende mijn fietstocht naar Barcelona met volle bepakking geen last van gehad. Ik ben zelf 1.87m en kon op deze fiets prima uit de voeten.
Eventueel Shimano xt spd pedalen (2,5 week gebruikt) erbij voor een zacht prijsje, anders is de fiets excl. pedalen. Ook gelzadel erbij te kopen voor zacht prijsje.
Gratis: Reserve band, spaken en remblokken.
Deze fiets kan morgen weer op vakantie.
Prijs, €700.- (zelf een half jaar geleden voor 800 gekocht, daarna aanpassingen ter verbetering gedaan) dit is de uiterste prijs.
Voor foto's graag even mailen, of zie advertentie op marktplaats: cannondale touring XL.
Eventueel Shimano xt spd pedalen (2,5 week gebruikt) erbij voor een zacht prijsje, anders is de fiets excl. pedalen. Ook gelzadel erbij te kopen voor zacht prijsje.
Gratis: Reserve band, spaken en remblokken.
Deze fiets kan morgen weer op vakantie.
Prijs, €700.- (zelf een half jaar geleden voor 800 gekocht, daarna aanpassingen ter verbetering gedaan) dit is de uiterste prijs.
Voor foto's graag even mailen, of zie advertentie op marktplaats: cannondale touring XL.