Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Garagesale: Alle routekaarten The Great Divide (incl Canada) - Forum Wereldfietser

Garagesale: Alle routekaarten The Great Divide (incl Canada)

Garagesale!

Aangezien we in juni voor onbepaalde tijd op de fiets stappen, verkopen we spullen die overcompleet zijn of niet (op korte termijn) gebruikt gaan worden.

Zo heb ik vorige zomer de kaarten voor de Great Divide gekocht om afgelopen jaar te fietsen. Hier is het niet van gekomen, en onze reis zal als eerste richting het oosten gaan, dus de GDMBR staat niet direct in de planning.

Daarom in de verkoop, in nieuwstaat dus :)

Bij interesse hoor ik het graag!

Groet, Janneke (en Sander)
Wij gaan in de zomer naar Canada en zijn dus zeer geïnteresseerd in de kaarten.
Wat vragen jullie er nog voor?

Groeten Lander
Dag alle geïnteresseerden,

Ik heb inmiddels "lidje", "gijscyclette" en "mavave" een PB gestuurd met de prijs die ik voor ogen had, maar het lijkt wel alsof de berichten blijven 'hangen' in mijn postvak uit? Kan dat?

Mochten de berichtjes jullie niet bereikt hebben: gezien de nieuwstaat van de kaarten, mik ik op 75% van de nieuwprijs. Dit houdt concreet in dat ik zo'n 75 euro (incl verzenden) in gedachten heb voor de gehele kaartenset (incl Canada).

Daarnaast heb ik het boek 'cycling the great divide' ook nog liggen, misschien heeft iemand daar nog interesse in? : http://webshop.fietsvakantiewinkel.nl/c ... ivide.html Ook nog in nieuwstaat... Prijs notk

Ik hoor het wel weer (in pb of hier).

Mvgr Janneke
Oeioei die boeken en karten van The Great Divide wil ik heel graag hebben. In 2015 wil ik hem ook gaan doen.
Ik kan het vanavond nog ophalen of morgen of wat je schikt.
Groetjes Richard
Verkocht!