Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Garagesale: 2 thudbuster LT zadelpennen (ook per stuk) - Forum Wereldfietser

Garagesale: 2 thudbuster LT zadelpennen (ook per stuk)

Garagesale!
We gaan in juni voor onbepaalde tijd op de fiets weg en zijn daarom onze spaarpot aan het opvullen door de verkoop van ongebruikte/overcompleet -->

Wij hebben deze twee zadelpennen 5 weken gebruikt in Malawi, maar zullen ze niet gebruiken op onze lange reis omdat dat meeste tijd op asfalt zal zijn. Daarom nu te koop aangeboden, mag ook per stuk.

Zie hier de specs:
http://www.wiggle.nl/cane-creek-thudbus ... 5360116965

Groet, Janneke
Wat is de diameter van de pennen?
check, dat moet ik even op gaan zoeken. kom erop terug (morgen of na de kerst :)
Ik weet dat "na de Kerst" een heel breed tijdspad is, maar heb je al gekeken? :D
Deze zadelpen is in Nederland voornamelijk in 27.2 mm geleverd en is met een shim op maat te maken voor de meeste fietsen. http://www.thudbuster.com/details.html Ik heb een ST op mijn 28" en een LT op mijn 26" fiets en ben er erg positief over.
oh jee, sorry, helemaal vergeten te reageren... :S

Het is idd de 'smallere' versie, met een hulsje om hem op maat te maken voor de reisfiets. Zelf had ik hem op m'n santos travelmaster zitten.
Wat is de vraagprijs?
Rond 140 euro?
Dat is de prijs waarop ik ze op marktplaats heb gezet, maar bieden staat natuurlijk vrij :)
Ok, ik heb trouwens van "`sjirkM" en "sjacka" priveberichten gehad over dit draadje, maar deze staan in de wachtrij omdat m'n mapjes te vol zouden zitten. Maar nu ik alle berichten verwijderd heb blijven ze echter in de wachtrij staan (bug?). Misschien kunnen jullie beiden je bericht opnieuw versturen?
Dank alvast!
boven het venster met de lijst met privé berichten staat een mededeling. Ergens in deze mededeling staat een verborgen link. Door met je muis er over te gaan, vind je 'm. Klik er op en alles komt goed.

Sjirk
Ik heb belangstelling zo'n zadelpen. Hoe kom ik met je in contact zonder mijn contactgegevens algemeen bekend te maken? Ik zie zo gauw niet hoe je een privébericht kan versturen.
Gerard M schreef:Ik zie zo gauw niet hoe je een privébericht kan versturen.
Bij een bericht van Janneke op het knopje PB (persoonlijk bericht) klikken.
Draadje kan dicht, zijn verkocht!