Hallo fietsenthousiastelingen!!

In juni 2014 is er in Zweden een 300km lange ronde (geen wedstrijd) rond het 2e grootste meer van het land, Vättern. Hier doen renfietsers aan mee, maar ook mensen op 'normale' fietsen. Met 23.000 deelnemers behoorlijk groot met eten (incl.) en evenementen onderweg. Ik woon tegen die tijd in Hjo (westoever van het meer) en overweeg om deze uitdaging aan te gaan! Zijn er wellicht idioten die al een startbewijs hebben of van plan zijn er een te kopen en eventueel samen willen fietsen?

http://vatternrundan.se/en/om-loppet/

Ik heb zelfs 3 slaapplekken aan te bieden in mijn schattige houten huisje, ook voor mensen die toevallig langsfietsen in Hjo op een ander tijdstip en geïnteresseerd zijn om een tocht te maken. Ben mij er overigens van bewust dat de Vätternrundan reeds is uitverkocht (al na 12 minuten na opening inschrijving!), maar ik heb goede hoop om in maart een startbewijs te kunnen kopen online en anders wil ik zelfs zonder startbewijs meefietsen.

Kort over mijzelf: 24 jarige man, huisarts in opleiding (vanaf mei 2014 in Hjo), wildkamperen, lezen, fik stoken, talen, genieten!

Hoppas att höra från er och kanske ses vi i framtiden!
Jasper