volgens mijn fietsenmaker februari, dus reken op maart 2014.
Ik kan er wel op wachten, hopelijk jij ook.
grt Peter
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat is niet zo voor de 28x2,15. Zie antwoord van Bike Components:sjefke schreef:De Almotions zijn met een levertijd van 5 dagen te bestellen bij bikecomponents.de. De gewone kosten €29,95. Verzendkosten voor Nederland €6. De mijne zijn onderweg!
Hallo Eric,Eric Schuijt schreef:Volgend jaar is hij leverbaar. Maar euh, met alle respect, maar als Schwalbe zegt dat het februari wordt, dan kan het soms wel iets later worden.
Mijn collega's Lieven en Johan rijden al een tijdje op de Almotion en zijn er zeer content mee. Ze lopen zeer licht.
Johan vertrekt over een week voor een reis door India en zal ze dan verder testen. Dan kan ik iets meer zeggen over de duurzaamheid
wat dacht je van gewoon doorfietsen?? uiteraard blijft het een hoop geld, maar mocht het niet precies zijn wat je zocht, kan je ze gewoon oprijden.Leonard schreef:1. Simpelweg uitproberen is een tamelijk dure grap: 60 à 100 euro voor twee banden die eventueel bij de eerste rit al tegenvallen, en wat kun je er dan nog mee? Nee, dan ga ik liever voor hetzelfde geld kostelijk uit eten.