Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 8 december 2013 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 8 december 2013

Hallo noordelijke fietsers,
Zondag is het weer tijd voor het rondje Groningen. We verzamelen op de bekende plek: om 10 uur voor het station CS Groningen bij 't peerd van Ome Loeks. Wie weet een leuke route?
Vorige maand hebben we ondanks het wisselvallige weer prima kunnen fietsen. Dat zal deze keer ook vast lukken. Om de koukleumen terwille te zijn is er na afloop warme soep bij ons thuis. Dat is vorige maand goed bevallen bij Petra.
Frenk & Margo
Jammer genoeg moet ik naar een sinterklaas partijtje.
Ook leuk, ook met soep, ook gezellig, maar zonder fiets.
Tot in het nieuwe jaar . Zijn er nog lliefhebbers voor een winterkampeerweekend ?
Veel plezier en mooi weer voor wie wel op de fiets stappen zondag..
Cilia
Wegens een feestje elders in het land om de verjaardag van René's moeder te vieren zullen wij zondag de fietstocht en de soep missen (dat wordt een mooie traditie).
In januari zijn we er graag weer bij.
Ondertussen gaan we Ronnie en Linda opzoeken in Costa Rica, ook leuk.

Tegen een winterkampeerweekend zeggen wij 'like'. Nu nog even een geschikt weekend afspreken.
Verder wensen we iedereen veel fietsplezier en fijne feestdagen.
Helaas ben ik ook dit weekend weer verhinderd.
wens de fietsers veel fietsplezier en de anderen gewoon ook veel plezier.

groetjes, Rikie
Ik ben er gewoon bij! :D

@Fleurke: het lijkt mij heel tof om te gaan winterkamperen, dat zouden we zelfs nog kunnen doen bij een natuurkampeerterrein, er zijn er enkele geopend namelijk.

Paul
Leuk idee! Ik wil ook wel een weekend winterkamperen.
Leuk, die enthousiaste reacties op het winterkamperen!!
Opties: weekend vd 2e zondag in januari of februari.
Of een weekend los van een 2e " Rondje Groningen" zondag?
Is het een idee dat de as zondag wel aanwezigen winterkampeerenthousiastelingen een weekend kiezen?
(mijn agenda is in de weekenden van jan en febr nog helemaal blanco, dus ik vind alles goed) Cilia
Hallo allemaal.

Komende zondag zijn er alweer andere verplichtingen voor ons. Ronald moet muziek maken op de kerstmarkt in Tolbert op zaterdag en zondag en ik pas het hele weekend op drie kleinkinderen. Dus niet fietsen, maar wel lekker bezig.
Goed idee winterkamperen. Of we mee gaan weet ik niet, want ivm een nieuw kleinkind dat met kerst geboren zal worden in de VS vertrekken wij begin januari voor 2 maanden die kant uit.
Veel plezier zondag.

Ineke
Ik kan 18-19 januari, 1-2 en 15-16 februari.
Realiseer me zojuist dat er komend weekend weer een rondje Groningen is.
Ik zit dan 470 km verderop dus ik moet helaas verstek laten gaan.

Jan
Ik ga morgen graag mee fietsen. Afhankelijk van hoe laat we "terug" zijn lijkt soep me heerlijk. En een weekend winterkamperen: leuk!

Annelies
Ik zit helaas rochelend en ziek thuis.
Wim
Van Fleurke mochten we vandaag tijdens het rondje Groningen een datum prikken. Dat is het laatste weekend van januari geworden: 25 en 26 januari. Niet tijdens het rondje Groningen (2e zondag), zodat dat gewoon door kan gaan. En er zijn dan ook geen andere Wereldfietstochten (tot nu toe).
Het idee is om wel in het noorden te fietsen, maar ergens anders dan Groningen te beginnen. Dan fietsen we eens waar we minder vaak komen. Nog tijd genoeg om plannen te maken.
Hallo iedereen nog even als aanvulling op Paul's bericht hierboven.
Frenk heeft een nieuw onderwerp geopend "winterkamperen 25-26 januari".
Dat staat in activiteiten, maar je moet daarvoor wel de route via forumindex/activiteiten kiezen. Als je direct naar activiteiten gaat vind je geen link.
gr Cilia
Of even op dit linkje klikken :-)
Geweldig Hans!! heel handig.