door
andrew » di 17 dec, 2013 23:42
Hoi
Zelf ben ik een man van 46, en heb 1 x gereageerd op een vrouw (ook plm 40 zoiets) voor fietsen "in de buurt"/ dagje uit, en 1 x een reactie gehad van een man op een reis die we samen wilden maken.
Beiden via dit forum dus ze zullen dit ook misschien wel lezen, maar ik ben positief hoor !
2 x ben ik dus op stap geweest. Met haar is het bij 1x gebleven, het ging mij iets te langzaam en qua vriendschap zat er ook niet meer in denk ik, met hem was het heel gezellig maar we hadden niet hetzelfde tempo.
Ik ben nu eenmaal een snelle rijder en houd het wel 8 uur achter elkaar vol ..
Met hem wilde ik een reis van 1 week a 10 dagen maken, maar toch heb ik afgehaakt na goed nadenken.
Toch ben ik toch maar alleen op pad gegaan, en onderweg heb ik weer een ander ontmoet (man van 15 jaar jonger) > hij fietste als een bezetene ! Als ik op mijn snelst ging was het hem net genoeg ... maar wel enorm gelachen en veel terrasjes gezien met veel Belgische pinten
Ik denk dat ik gewoon "ga" een volgende keer en wel zie wie ik tegenkom ! je ziet er echt zat overal !! dat vertrouwen moet je hebben ! Ik denk persoonlijk dat ik met een man eerder kan lachen eerlijk gezegd. Met een vrouw hangt er wat mij betreft soms wellicht een spanning van moet je iets met/van elkaar ? Dat voelt niet gemakkelijk, ik denk ook niet voor de vrouw. En zo nee > dan kan je wellicht net zo goed met een man op stap die fietsen rapper, alhoewel ik ook niet van macho haantjes houd.
Ach het maakt niet uit > gewoon gaan ! Ik zou zeker eerst gaan fietsen en kennismaken. En dan moet je het beiden eens zijn of je gaat of niet na een paar nachtjes slapen. Succes !