k heb een tijd geleden bij KLM een ticket geboekt voor een vlucht vanuit Amsterdam naar seattle (24/08/2013) en terug vanuit San Francisco naar Amsterdam (28/09/2013), ik heb daar ook mijn fiets bij geboekt, alles goed zover maar in het station van Antwerpen werd mijn fiets geweigerd op de thalys omdat er te weinig plaats was op in de bagageruimte (de trein was in vertraging en dat was denk ik de werkelijke reden... ) Ik was gechoqueerd ik had mijn fiets perfect volgens de afmetingen verpakt. Ik was verplicht om in Antwerpen op te stappen.
Ik ben dan op eigen houtje in Amsterdam Schiphol geraakt en ook op eigen houtje teruggekeerd van Amsterdam bij de retour en dat heeft me veel geld en veel stress gekost!!! Ik miste ei zo na mijn vlucht naar Seattle.
Ik heb mijn schadeclaim reeds gericht aan de diensten van KLM maar zij verwijzen mij door naar Thalys. Als ik wil reageren op de mail van KLM moet je klikken op een link en dan krijg je doodleuk de mededeling dat deze link niet werkt en dat je het op andere keer opnieuw moet proberen.
Niet leuk.
Alle tips zijn welkom om klacht in te dienen bij andere instanties.
Ik ben dan op eigen houtje in Amsterdam Schiphol geraakt en ook op eigen houtje teruggekeerd van Amsterdam bij de retour en dat heeft me veel geld en veel stress gekost!!! Ik miste ei zo na mijn vlucht naar Seattle.
Ik heb mijn schadeclaim reeds gericht aan de diensten van KLM maar zij verwijzen mij door naar Thalys. Als ik wil reageren op de mail van KLM moet je klikken op een link en dan krijg je doodleuk de mededeling dat deze link niet werkt en dat je het op andere keer opnieuw moet proberen.
Niet leuk.
Alle tips zijn welkom om klacht in te dienen bij andere instanties.