Mag hoor Hans, ik ben ook trots op mijn stad!
Fiets tot nu toe nog niet gestolen, mazzel gehad:)
Groet, Rikie
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Enne ... niet geheel onbelangrijk, ze hebben een betaalbare stadscamping in het park nabij het centrumHansvanderVeeke schreef:Je kunt er niet alleen overal veel sneller op de fiets komen, het is ook nog een gezellige (studenten)stad met veel historie en als je wat cultuur wilt, dan is het Groninger museum een aanrader. Vanuit ons prachtige station loop daar je trouwens meteen tegenaan want je komt natuurlijk niet met de auto maar met de trein.
Er komt een wetsvoorstel om de meeste fiets VRI's [in de volksmond "stoplichten'] in Nederland permanent op oranje te laten knipperen, zodat de fietsers zoals nu ook al vaak gebeurd niet voor nop staan te wachten en andersom de automobilisten niet voor een rood licht. Dus zelf uitkijken en oversteken!@ bergbeklimmer En dan kan ik me wel eens irriteren aan die fietsers. Waarom zij overal voorrang en ik nooit?
Dat is een actie waar ik ook al jaren van droom (vooral als er iemand klaagt over in de weg rijdende fietsers). I.p.v. een autoloze dag, een fietsloze dag.Leon schreef:Ze zouden eens een experiment moeten doen waarbij op één dag alle fietsers niet met de fiets komen maar allemaal de auto pakken.
Lijkt me erg illustratief.
Leon
Lijkt me ook een prima plan. In België komt dat waarschijnlijk ook wel, binnen een jaar of dertighenkfietst52 schreef: Er komt een wetsvoorstel om de meeste fiets VRI's [in de volksmond "stoplichten'] in Nederland permanent op oranje te laten knipperen, zodat de fietsers zoals nu ook al vaak gebeurd niet voor nop staan te wachten en andersom de automobilisten niet voor een rood licht. Dus zelf uitkijken en oversteken!
Wel blijft het mogelijk om als oudere, moeder met bakfiets waarin drie kinderen, kinderen enz, alsnog het groene licht te verkrijgen bij indrukken knop VRI.
Lijkt mij een uitstekend plan!![]()