Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ortlieb tassenset gekocht - Forum Wereldfietser

Ortlieb tassenset gekocht

Vandaag een ortlieb classic tassenset ( 2 maar voortas en 2 maal achtertas) gekocht bij een fietsenwinkel in Roggel. Bleek dat deze een hele partij opgekocht had van een faillissement. Alle vier de tassen nieuw in doos voor € 109,-. Hij heeft er nog een behoorlijk aantal liggen ook andere types dan de classic.

Wilde dit jullie niet onthouden, wellicht dat er meer liefhebbers zijn voor een dergelijk mooie aanbieding.
Kijk op http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
De link laat in ieder geval de city zien. Maar 109,- voor 4 classics, is zeker niet verkeerd!
Bedankt voor de tip. Ik ga morgenochtend meteen bellen. We hebben nog 2 sets Front Roller Classic nodig.
Verkoopt die ook stuurtassen?
ja, zie Marktplaats
Ik heb 2 sets gereserveerd, die ik morgen op ga halen.

#Pim: ik wil best een stuurtas meenemen naar Waalwijk, is toch weer iets meer in de buurt voor je.
Heb ook een setje classics, voor en achter, aangeschaft. Na tien jaar agu quorum nu eindelijk helemaal waterdicht.
Ik heb hier een setje classic front gekocht voor €49. Woensdag geld overgemaakt, vrijdag waren de tassen binnen. Keurig afgehandeld!
ad1952 schreef:Ik heb 2 sets gereserveerd, die ik morgen op ga halen.

#Pim: ik wil best een stuurtas meenemen naar Waalwijk, is toch weer iets meer in de buurt voor je.
Sorry Ad zie je bericht nu pas.
Bestel ze wel bij hem en vraag of die ze opstuurt.
Hij vertelde wel dat het heel hard ging, ik wilde eigenlijke een set rood en een set zwart. Maar die had hij niet meer.
Keurige verkoper. Zaterdag tas voortas besteld, vandaag binnen. Mooi werk.
Ik was er vandaag, Heb er een stuurtas gekocht. 45 euro voor de ultimate 5 en gratis kaarthoes. Heel blij mee!

Lagen nog wat Ortlieb sportpacker tassen in rood. Voor de rest was al veel weg zei de verkoper