Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te geef: allerlei - Forum Wereldfietser

Te geef: allerlei

Af te halen in Bergen op Zoom (gratis, of als je wilt met een vergoeding, maar bier en wijn lust ik niet): een doosje met allerlei spulletjes en daarnaast nog wat losse dingen. NIET om op te sturen (is me teveel werk).
Een idee van wat ik allemaal teveel heb:
  • Bever rugzakje 25L ruglengte S
  • VAUDE Gustav maat L laptop schoudertas (voor laptops tot 17")
  • Crumpler neopreen laptopsleeve (voor laptops maat 17", uit m'n hoofd)
  • WalkStool driepoot stoeltje tot 120kg
  • Resort Chair Mini-stoeltje
  • 2 Polartec 200-fleeces maat S (fluo-geelgroen en camo
  • Odlo Warm thermo-onderbroek maat S navy
  • mess-tin setje
  • Ortlieb afwasteiltje
  • VAUDE kunststof shirtje lange mouw oranje maat S
  • Helly Hansen Prowool crew shirt maat S blauw (oud model, gewassen)
  • Adidas trui, fleece, trainingsjackje (maten 4 of 6, afhankelijk van model)
  • etc.
Ik wil er heel graag vanaf, maar al dat gedoe van opsturen heb ik geen trek meer in. Meenemen naar de Nieuwjaarsborrel zit er wellicht wél in. Meestal ga ik dan met de trein, dus het is dan maar de vraag of het mee kan.
ik heb je een pb gestuurd
Oh ja, er zijn al diverse mensen die me van wat spullen willen bevrijden. Wie het eerst langskomt, die het eerst maalt natuurlijk. Maar dat lijkt me voor de hand te liggen, anders moet ik straks nog een lijst gaan bijhouden wie het eerste interesse getoond heeft... :lol:
Ik heb je een pb gestuurd
Er staat nog een doosje, bijna vol allerlei spulletjes. Voor de liefhebber.
Geen idee wat er precies is meegenomen, maar volgens mij i.i.g. het rugzakje, een stoeltje en het afwasteiltje. Veel van de andere spullen zijn er nog alsmede nog veel meer kleinere dingetjes.
Doosje ineens meenemen en dan zelf uitzoeken mag ook, nu enkelen niet langs zijn geweest.
Of een fotootje erbij?