Additionally, paste this code immediately after the opening tag: garmin gpsmap 60Csx - Forum Wereldfietser

garmin gpsmap 60Csx

gekocht en nooit gebruikt , te ingewikkeld voor mij

met topokaart Benelux bijgeleverd en fietssteun

mag samen weg voor 150 euro

in perfecte staat, kan en mag getest worden , echter gebruikersinfo kan ik je niet geven omdat ik er zelf niet aan uit kan.....

kan ook eventueel verstuurd worden

VERKOCHT!!!
johnny-vs schreef:gekocht en nooit gebruikt , te ingewikkeld voor mij

met topokaart Benelux bijgeleverd en fietssteun

mag samen weg voor 150 euro

in perfecte staat, kan en mag getest worden , echter gebruikersinfo kan ik je niet geven omdat ik er zelf niet aan uit kan.....

kan ook eventueel verstuurd worden
Geef je de strijd op Johnny? Er zijn ook video's met uitleg beschikbaar die je makkelijker op zijn "Garmins" laten denken.
eerlijk gezegd wel ja, ik denk dat die gps gewoon niet geschikt is voor mij.....
Ik ben een enthousiast gebruiker van een Garmin GPS (Dakota 20), en beschouw mezelf zeker niet als technofoob of digibeet, maar ik weet wel dat ik nog geen tien procent van de mogelijkheden van mijn Garmin benut.

Garmin is nu nog marktleider, maar als ze hun zaakjes niet snel op orde brengen, ondergaan ze binnen afzienbare termijn hetzelfde lot als Blackberry.
Dat roept de hele markt al 10 jaar... dat geloof ik niet meer.

150 euro voor een nagenoeg ongebruikte 60Csx is gewoon niet duur en een goede koop, denk ik. Je hebt er een hoop lol aan, succes met de verkoop!
topokaart Benelux alleen kost al 100 euro....
Kom eens langs, dan doen we het samen; uiteindelijk is het een kwestie van oefenen en proberen (en nog eens en nog eens).
Dat beschouw ikzelf als minder relevant, met alle gratis goede OSM-kaarten van tegenwoordig. Maar voor wandelaars kan dat best handig zijn ja.
De gps van johnny is verkocht, ik zag dit model ook bij www.stappenbelt.com in Apeldoorn te koop. Ook 150 €, echter zonder extra kaarten en fietssteun. Voor de liefhebber(s).