Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Winkels? - Forum Wereldfietser

Winkels?

Bij welke winkels moet ik zijn voor kampeeruitrusting? Een beetje zoals REI in Amerika. Ik kan niet meer verzinnen dan Bever..
Decatlon, Zwerfkei (Woerden) De Wit (Schijndel) Kampeermarkt (Eindhoven) Vrijbuiter (Rotterdam en ergens in het noorden).
Kompas, Heerhugowaard
Perry sport heeft ook nog wel wat dingen in het assortiment die je soms nodig hebt.
Als je wat je hebben moet: http://outdorado.com. Prima prijs-prestatieverhouding.
Kathmandu
Amersfoort en Deventer

Carl Denig
Nieuwegein (veel tenten) en den Haag

Ben
Behalve Bever in Amsterdam:
*Demmenie, Marnixstraat 2;
*De Vakantiefietser, Westerstraat 216;
*Carl Denig, Weteringschans 113 - 115.
Voordeel van Amsterdam is dat je diverse winkels op vrij korte afstand van elkaar hebt en je kunt ook nog even naar reisboekhandel Pied à Terre aan de Overtoom.
bikefeeling voor de echte liefhebber
Spac Sport, in Nijmegen.
Bever heeft de laatste tijd overigens steeds meer kleding in het assortiment en steeds minder kampeerspullen.
wimmo17 schreef:Spac Sport, in Nijmegen.
Bever heeft de laatste tijd overigens steeds meer kleding in het assortiment en steeds minder kampeerspullen.
En daarnaast vind ik Bever vrij duur en het assortiment een beetje te beperkt.
Voor mij werkt het het beste om internet af te struinen, scheelt vaak tientallen euros! Helaas is het wel altijd vervelend dat je soms wat lang op spulletjes moet wachten, zeker als je in zo'n hebberige gearkooprush zit :evil:
Hoewel ik ook veel online aanschaf (outdorado, futurumshop, Qvist) heb ik bij veel dingen toch graag even iets in handen voor ik het aanschaf. En als ik het ergens ga bekijken en het bevalt me, dan koop ik het daar ook, al kost het dan misschien wat meer. Vandaar mijn opsomming van fysieke winkels.
Polling schreef:Decatlon, Zwerfkei (Woerden) De Wit (Schijndel) Kampeermarkt (Eindhoven) Vrijbuiter (Rotterdam en ergens in het noorden).
Vrijbuiter heeft 4 vestigingen, Gouda, Roden, Roermond en Zaandam.
Soellaart in Haarlem
www.soellaart.nl