Hoi,
Heeft iemand recente ervaring met het meenemen van een fiets met Malaysian airways?
Ik ga binnenkort voor het eerst op fietsvakantie. Alsof dat nog niet spannend genoeg is, ga ik ook meteen vliegen.
Ik wil de fiets graag in een hoes verpakken omdat ik drie verschillende luchthavens aandoe.
De informatie die Malaysian airways geeft op hun site over het verpakken vind ik heel onduidelijk.
Ik heb opgezocht wat styrofoam is, en dat is isolatiemateriaal.
Tja...
Ik heb al opheldering gevraagd bij de luchtvaartmaatschappij. Mocht er iemand recente ervaring hebben, dan zou ik dat graag horen!
Alvast dank!
Heeft iemand recente ervaring met het meenemen van een fiets met Malaysian airways?
Ik ga binnenkort voor het eerst op fietsvakantie. Alsof dat nog niet spannend genoeg is, ga ik ook meteen vliegen.
Ik wil de fiets graag in een hoes verpakken omdat ik drie verschillende luchthavens aandoe.
De informatie die Malaysian airways geeft op hun site over het verpakken vind ik heel onduidelijk.
In de uitgebreidere voorwaarden staat hetzelfde behalve dat ze daar cardboard hebben staan ipv hardboard (best een verschil lijkt me)In the case of what we classify as touring or racing bicycles with single seats, you can check them into the aircraft hold with certain limitations. Any bicycle presented for carriage should be packaged in one of the following ways :-
- Handlebars are fixed sideways and pedals removed and enclosed in a hardboard container.
- Pedals and handlebars are encased in plastic, Styrofoam or other similar material.
Ik heb opgezocht wat styrofoam is, en dat is isolatiemateriaal.
Tja...
Ik heb al opheldering gevraagd bij de luchtvaartmaatschappij. Mocht er iemand recente ervaring hebben, dan zou ik dat graag horen!
Alvast dank!