Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Deze artikelen wat ik zoek? (gelukt!) - Forum Wereldfietser

Deze artikelen wat ik zoek? (gelukt!)

Beste allemaal,

Komende zomer ga ik op de fiets richting Noorwegen. Ik ben dus rustig bezig alle spullen bij elkaar te zoeken. Nu heeft de vrijbuiter leuke kortingen de komende tijd.
Ik zoek een slaapmat en een slaapzak. Deze moeten ook te gebruiken zijn voor tijdens wandelingen met een grote rugtas.

Ik heb nu deze 2 in gedachten:

http://www.vrijbuiter.nl/slaapartikelen ... at-ul-7-m/

http://www.vrijbuiter.nl/slaapartikelen ... te-rechts/

Hoe vinden jullie dit eruit zien? Ik heb namelijk geen ervaring met dit soort matten of slaapzakken.... (ga nu op pad met de caravan en tent... Dus een klassieke zware slaapmat en een Texelschaapdeken :D )

Deze 2 leken mij zelf een mooie combinatie van klein pakvolume, prijs en kwaliteit.
Mat is prima, moet in de uitverkoop voor minder te krijgen zijn. Gelert is B-kwaliteit, voor een slaapzak voor een trektocht door Noorwegen zou ik daar niet voor kiezen, overigens gebruik ik hun kookspullen met veel plezier.
Als je hiervoor onder een deken/laken hebt geslapen kan een mummieslaapzak best krap aanvoelen. Heb je naar een dekenslaapzak gekeken?

Hoe kom je op deze site terecht? Wil je niet (zo)veel uitgeven?
Ook demmenie (Kathmandu) heeft uitverkoop.
De slaapzak die je nu in beeld hebt is in elk geval niet zo zwaar.
Ben je over de tent er al uit?

I.i.g veel plezier met de voorbereidingen.

Groet, Hans
De normale deken trek ik altijd onder me dus die ligt ook strak. Dat gaat dus niet zo'n probleem worden. Deze site kwam ik op omdat ik hier vaak mijn spullen haal. Qua tent gaat het een Vango Sabre 200 worden.
Ik heb geen enorm budget dus overal probeer ik de gulden middenweg te nemen.
Deze 3 dingen zijn eigenlijk de laatste dingen die ik nog nodig heb. Bedankt voor de hulp!