Na de nodige fietsreizen door Zuid Amerika en Azië is mijn volgende doel Afrika en dan met de bedoeling dit grote continent van Noord naar Zuid te doorkruisen. Ik begin gewoon in Marokko en fiets naar het zuiden, kijk wel hoever ik dan kom. Indien iemand een stukje mee wil fietsen, dan lijkt me dat prima. Ik vertrek al snel, eind september is de bedoeling. Meestal fietst ik alleen en dat is fantastisch. Maar nadat ik vorig jaar met een leuke vrouw een stuk gefietst heb, sta ik wel open voor een fietsmaatje. Laat me, mocht je interesse hebben, weten wie en wat je bent en op wat voor manier jij denkt door Afrika te fietsen. Misschien dat we dan een deal maken en een stuk samen op kunnen gaan. Uiterlijk half april wil ik weer in Nederland zijn. Ik reis low budget, overnachtingen in guesthouses en/of (wild)kamperen.
Mijn leeftijd is 54, ik ben tijdelijk gestopt met werken (soort sabbatical) en woon in Groningen.

Ben jij zo'n leuke reis en fietslustige vrouw van ergens rond 40-50 jaar, sportief, in voor avontuur en geen zorg voor kinderen? Laat iets van je horen.