Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Rotterdam zondag 15 september 2013 - Forum Wereldfietser

Rondje Rotterdam zondag 15 september 2013

rRotterdamfietsersters,
Het is alweer bijna rondjeRotterdamzondag. Iedereen intussen terug van uit zomerfietsen? En zin om onze eigen omstreken weer eens te doorkruisen?

Als vanouds: om 12 uur verzamelen onder de Euromast.

Gepke.
Weinig respons nog op het voorstel van Gepke, maar ik had er zelf ook niet aan gedacht dat het alweer de 3e zondag van de maand is...

Ik ben in ieder geval van de partij, ben benieuwd wie er verder aanhaken.

Groet,

Jaap
Jaap,

Normaal gesproken had ik erbij geweest, maaaaar. Na een mooie reis door Europa van 1700 km kwam ik thuis en ging het niet zo lekker. Ook met fietsen protesteerde mijn lichaam. Arts gebeld, cardioloog onderzoek de andere dag, en ja hoor u mag gelijk blijven. Operatie in het Erasmus MC en er zijn 3 verstoppingen in mijn hart gevonden. Het is nu 3 weken geleden, dus net iets te vroeg om mee te gaan. Ik hoop er volgende maand weer bij te zijn.

Groetjes, Ruud
Een goed herstel Ruud,
Mogelijk is je kwetsuur eerder ontdekt door het fietsen als gezonde bezigheid?

Ik meld mij voor morgen.
BartO
Dat is even schrikken Ruud, maar ik hoop dat je snel herstelt en volgende maand weer vrolijk mee kan trappen! Ben ook benieuwd naar je verhalen over je fietstocht.
Sterkte en groet,
Jaap