Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Cinq5 duimschakelaars voor Rohloff - Forum Wereldfietser

Cinq5 duimschakelaars voor Rohloff

Velen van jullie zijn gek op racesturen en houden ook van Rohloff. Dan was je o.a. aangewezen op de dikke alu draaigreep van Gilles Berthoud.

Nu komt Cinq5 (van Tout Terrain) voor racebochtliefhebbers of mensen die niet met een draaigreep overweg kunnen met een nieuw setje duimschakelaars.

Check: http://www.sintchristophorus.nl/cinq5-s ... r-rohloff/

Afbeelding

Wat denken jullie, is dit wat?
Euh, wij kunnen op een racestuur ook een normale Rohloff shifter zetten hoor:-)

En op de Eurobike waren alle twee de sets de shifters al stuk van touterain. Maar ze zagen er wel erg mooi uit. Na komend weekeinde zijn ze ook te zien op vakantiefietser-tv :lol:
Ziet er kwetsbaar uit.
Eric Schuijt schreef:Euh, wij kunnen op een racestuur ook een normale Rohloff shifter zetten hoor
Welk stuur gebruik je daarvoor? Ik heb er diversen bekeken, maar de meesten voldeden aan geen enkele norm en hadden dus geen EAN code.
Christophorus schreef:
Eric Schuijt schreef:Euh, wij kunnen op een racestuur ook een normale Rohloff shifter zetten hoor
Welk stuur gebruik je daarvoor? Ik heb er diversen bekeken, maar de meesten voldeden aan geen enkele norm en hadden dus geen EAN code.
Een deelbaar stuur.
m_nu schreef:Een deelbaar stuur.
Ja, dat is logisch, maar welke?
Christophorus schreef:
m_nu schreef:Een deelbaar stuur.
Ja, dat is logisch, maar welke?
Eender welk merk, als je over een goede ijzerzaag beschikt! :wink:

Nee serieus, vroeg me eigenlijk net hetzelfde af... bestaan er merken die dat aanbieden? Ik dacht vroeger dat ze op mijn Avaghon gewoon een stuur verzaagd hebben...