ik zit er over te denken om deze zomer een enkeltje malaga (spanje) - nederland te boeken bij transavia. heeft toevallig iemand eerder zijn fiets meegenomen op een vlucht bij transavia? kun je hier over vertellen? slechte ervaringen zoals fiets beschadigd? goede ervaring zoals niet hoeven betalen voor meenemen fiets (ergens gehoord...)? verschillende fietsvakantie reisorganisaties verwezen mij voor zuid-spanje naar transavia, dus ik neem aan dat deze maatschappij toch enige naam heeft op dat gebied.
Beste Bram,
Vorige week nog gevlogen met Transavia. De fiets kan/moet voor €40,- enkele reis mee. ......tenminste, dat moet in A'dam worden betaald. In Banjul (Gambia) hoefden we niets te betalen (alleen hier moesten we de security-mensen betalen omdat ze anders de fietsen niet wilden doorlaten....maar volgens mij heet dat corruptie en dat staat vast niet in de policy van Transavia). Je mag dan nog 20 kg meenemen. Verder geen problemen met Transavia gehad of het zo het gemis aan eten in het vliegtuig zijn. Dat moet je zelf betalen.....zit niet in het vliegticket.
Succes,
Marco