Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, 2 oktober 2013 - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, 2 oktober 2013

Iedere eerste woensdagavond van de maand fietsen we een 'Rondje Amsterdam'.
Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug (t.o. FEBO).

We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en autoluwe wegen in Amsterdam en omgeving. De route ligt niet vast en je eigen inbreng wordt zeer gewaardeerd. Onderweg of na afloop drinken we gezellig nog wat samen. Rond 22.00 uur zijn we weer terug.
Iedereen is van harte welkom. Aanmelden vooraf is niet nodig.
De weersomstandigheden vormden zelden een spelbreker.
Kijk ook eens op het forum voor onze belevenissen bij eerdere Rondjes Amsterdam.
Denk aan goede verlichting en opvallende kleding want we komen in het donker terug.

Noteer alvast de volgende Rondjes Amsterdam in je agenda: 2 oktober, 6 november, 4 december, 1 januari, 5 februari en 5 maart.
Tjonge,
De zomer lijkt van geen wijken te weten.
Vanavond nog een mooi Rondje bij zonsondergang. Hoe romantisch.
Vergeet dus niet opvallende kleding en goede verlichting.

Het Rondje Amsterdam was deze keer met recht een Amsterdams rondje; we zijn de stad niet uit geweest. Slingerend langs de Amstel via de Kalfjeslaan geraakten we in het Amsterdamse bos. Mokumse muizen en konijnen kregen we voor onze lampen die ondertussen nodig bleken. Tussen de Amsterdamse trambaan en de Nieuwe Meer tuften we naar de volgende groenstrook; het Rembrandtpark. Koert loodste ons voor koffie naar het Ketelhuis alwaar we Matthijs nog net op zijn fiets zagen vertrekken. Een beetje A'damse BNer fietst. Door de Haarlemmerstraat naar het Damrak was het slalommen tussen de gele tassen door. De DDD zijn los gebarsten. En dan bedoel ik niet de triple D van Gerrit Gaastra. Vergezeld van wat lekker Amsterdams gescheld hier en daar bereikten we weer de Febo. Amsterdamser kan het niet. Loes
Wie heeft de rondjes Amsterdam die op woensdagavond gefietst worden, op zijn of haar GPS? Ik zou graag deze rondjes in het weekend willen fietsen. :D

Groetjes van Truus

By the way, Amsterdam - Rome was geweldig!! Ben net terug en verkeer nog in vakantie-modus.
Ha Truus,
Bij mijn weten heeft Dennis vast wel zijn georganiseerde rondje op de GPS.
Wanneer je aardige kaart van A'dam en omgeving hebt, wil ik een paar rondjes intekenen of aan jou uitleggen. Laat maar weten.
En blijf nog even lekker in vakantiemodus. Heeeeerlijk! Loes