Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Groningen 8 september - Forum Wereldfietser

rondje Groningen 8 september

Hallo,

Op zondag 8 september is het weer zo ver, het is tijd voor het befaamde Rondje Groningen! :D Om 10.00 uur verzamelen we bij het Peerd van Ome Loeks op station Groningen.

Als mensen nog een idee hebben voor een leuke route: van harte welkom!

Tot zondag!

Paul
Als ik mijn derailleur weer aan de praat krijg ben ik er bij. Het zal mn eerste rondje worden. Als Drent in Groningen :D
Hoeveel km word er meestal gereden ?
@Richard: De plannign is meestal iets van 80, soms wordt het iets meer of minder.

Ikzelf ben er (helaas) niet bij. Ik heb dan wachtdienst, maar ook een dochter met een nieuw huis waar een vloer gelegd moet worden.
Wij zijn komende zondag ook weer van de partij.
Ze voorspellen (nu nog) zuid of zuidoostenwind, we denken alvast na over een rondje die kant op.
Na al die klimmetjes en het valse plat in Frankrijk lijkt het me heerlijk weer over het vlakke land te fietsen. Leuk jullie weer te zien! Tot zondag.

Annelies
80 moet kunnen :D en anders zoek ik mn tandvlees op :wink:
Volgens mij heb ik mn derailleur weer aan de praat en werkt weer zo als hij werkte.

Dus tot Zondag.
Ik fiets komende zondag graag weer mee.
Tot dan bij het Peerd!

Jan
Ik zit zondag in Elhaurin el Grande (bij Malaga) zonder fiets (helaas) maar met 7 zussen! Verheug ik me erg op, al is het natuurlijk wel heeeel jammer dat ik jullie daardoor moet missen.
Veel fietsplezier, de weersvoorspellingen zien er prima uit, dus dat moet lukken.
Cilia
7 Zussen hebben lijkt me - op zich - geweldig en een bijzonder goed excuus om niet aanwezig te zijn.
Het wordt zo te horen weer een leuk groepje dat gaat fietsen, ook leuk dat we Richard hebben die voor het eerst gaat meefietsen :D .

Tot zondag om 10.00 uur
Hoi,

Ik ga zondag ook mee!

groetjes, Rikie
Wij zijn er zondag ook weer bij

Paulus en Co
Ik ben er ook bij. Maar.....wacht niet op mij, want er kan nog iets tussenkomen. Tot zondag.

Patria
Ben er ook. Hoop dat het niet zondvloedregent ...
Bert
Hoi,

Namens Annelies een afzegging voor morgen, zij zit nog in Zwolle.

De kans dat ik mee ga is ook klein want het slechte weer nodigt niet echt uit.

groetjes, Rikie
Ik heb zojuist de weersvooruitzichten voor morgen bekeken en wordt er niet echt blij van. Aangezien ik geen zin heb om de hele dag in regen te rijden denk ik dat ik niet mee ga.
Ben ik er om 10.00 uur niet dan kunnen jullie zonder mij vertrekken!

Jan
Ik heb zonet de voorspelling gezien voor vandaag en ik heb veel zin om mee te gaan. Maar ik heb geen zin om de hele dag in de regen te fietsen, mn comfortzone geeft aan dat ik daar vandaag geen zin aan heb. Ik maak de volgende keer wel kennis met jullie :-)
Ik ga weer lekker onder de wol.......
Sorry maar de vooruitzichten zijn dusdanig slecht dat we het rondje deze keer overslaan. Tot 13 oktober.
Rene en geke
Iedereen behalve Paulus en Co hebben afgezegd, het risico dat ik voor niets naar station Groningen afreis is mij iets te groot.

Dus wegens het geringe aantal deelnemers gaat het rondje Groningen niet door
Hallo Paul, ik zal om 10 uur op het station zijn mocht iemand dit bericht te laat lezen. En als het dan droog is, kunnen we alsnog een regendans doen. Tot de volgende keer.