Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Eerste foto's Fietsvakantiebeurs - Forum Wereldfietser

Eerste foto's Fietsvakantiebeurs

Hoi,

Ik heb een paar foto's van vandaag online gezet op http://www.leonpoels.nl/fietsvakantiebeurs.
Het was erg gezellig en er is heel veel te doen. De beurs is morgen ook nog. Dus wie vandaag niet kon: er is een ontstellende hoeveelheid fietsknowhow te vinden in de RAI te Amstendam!
Groeten, Leon

Ha Leon,

leuk, zo snel al wat foto's van de nu al geslaagde beurs op internet!
Klasse!

Freek

Theo, Bert, en iedereen die zich heeft ingespannen voor de fietsvakantiebeurs, BEDANKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het was voor mij de leukste beurs sinds jaren.

Nogmaals bedankt voor dit mooie weekend, John.

Het was inderdaad de leukste fietsvakantiebeurs tot nu toe.
Theo en Bert en alle anderen, alle wereldfietsers die hun vrije weekend opgeofferd hebben, bedankt!

Nu op naar de volgende beurs: de Europese Fietsreizenmarkt op 13 februari in het Nivon gebouw in Rotterdam; van 11:00 tot 17:00 uur. Een hele dag vol fietsen in Europa. Met veel informanten, foto's, dia's, kaarten, etc.etc. Dus kom ook naar de Europese Fietsreizenmarkt!!!!

Freek

Het was inderdaad een geslaagde fietsvakantiebeurs!
Allemaal tot ziens op de 13e februari op de Europese fietsreizenmarkt in Rotterdam!We nemen weer een voorraad van 120 cano koeken mee!
Groeten,Perry en Pien

Ik wil graag Theo Jorna, Bert Sitters en alle vrijwilligers van de Wereldfietser bedanken voor de geweldige beurs. Zonder jullie was het niet te doen.

BEDANKT!!!

Groet,
Rena

ps: De Europese Fietsreizenmarkt beloofd een soortgelijke ervaring te worden. Mocht u nog ideeen, suggesties en/of informatie willen over deze dag, dan kunt u mij en/of Freek mailen:

rena - renaw@yahoo.com
freek - freek@wereldfietser.nl