Additionally, paste this code immediately after the opening tag: België-Barcelona (Benjaminse route) 1/9-21/9/2013 - Forum Wereldfietser

België-Barcelona (Benjaminse route) 1/9-21/9/2013

Hallo,

Ik had een tijdje geleden al het plan opgevat om met de Benjaminse route vanuit een plaats in België naar Barcelona te fietsen in de eerste drie weken van september (http://www.cyclingeurope.nl/routes/barcelona/), maar was genoodzaakt mijn plan te staken omdat mijn reispartner niet kon. Nu is dat plan nooit uit mijn hoofd verdwenen en probeer ik het dus toch nog via deze site.
Ik plan zo'n 80 à 100km op een dag te doen, en dan vanuit Barcelona weer het vliegtuig naar België te nemen. Ik heb al wat ervaring met fietsvakanties, maar nog niet in bergachtig gebied, dus dat wordt nog spannend.
Ik ben 22 jaar en zoek vooral een gezellige tochtgenoot (of tochtgenoten), die toch min of meer op dezelfde golflengte zitten als ik. Ik ben een architectuurstudente, hou van kunst, muziek, reizen en koken (om het zo even in 4 woorden uit te leggen).

Hopelijk komen er fijne reacties en kunnen we eens bij elkaar zitten om het wat concreter te maken,

Heleen
Leuk, wil wel ideeën uitwisselen en wie weet. Ik ben wel wat ouder dan jij, 41 jr., maar jong van geest ;-) Kan je geen PB sturen, misschien technisch probleem. Jij mij wel? Hoor t wel.
Hoi Man van 41, om Heleenn een PB te sturen, moet je even inloggen op het forum. Dan zie je de PB knop wel.
Eric op de Fiets schreef:Hoi Man van 41, om Heleenn een PB te sturen, moet je even inloggen op het forum. Dan zie je de PB knop wel.
Inmiddels begrijp ik van de moderator dat je geen "man" bent en geheel nieuw op het forum. Excuus voor het misverstand en hartelijk Welkom!
Om "spam" te voorkomen mag een nieuw forum lid pas na acceptatie/goedkeuring door de moderator berichten posten. Weer wat geleerd. De moderatoren doen een goede job om dit forum enigszins schoon te houden van ongewenste uitingen. Veel fietsplezier en de groene weg naar de middellandse zee is ook erg leuk om te fietsen ;-)