Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kosten + wildkamperen - Forum Wereldfietser

Kosten + wildkamperen

Hallo,

Hoewel ik 63 ben heb ik plannen om naar Spanje te fietsen, misschien dit jaar of volgend jaar. Ik voorbereiding daarop heb ik een vraag waar ik nog geen antwoord heb gevonden.
Indien gedacht wordt aan wildkamperen met af en toe ook op een camping overnachten aan wat voor kosten moet je denken?
Wat ik nergens over lees is onderwerg je santaire behoeftes (zie wildkamperen). Wellicht dat iemand mij hierover kan informeren.

:?:

In Frankrijk moet je goed zoeken om wild te kamperen. Campings zijn er in overvloed, en de gemeentecampings kosten ca 4-8 euro per nacht.
Spanje is een stuk duurder hier betaal je 5-20 euro voor een nacht. Spanje heeft op sommige stukken weinig campings en hier kun/moet je wildkamperen.

En de sanitaire voorzieningen: je krijgt er sterke bovenbenen van. :lol:

Marco

Hoi,

Wij zijn het met Marco eens, in Frankrijk moet je goed zoeken!
Wij hebben op onze reis naar Barcelona gewoon op campings gestaan, meestal hele rustige trouwens. De prijzen lagen rond de 15 euro, behalve toen we eenmaal bij de middellandse zee aankwamen, daar was het wat duurder.

Dit jaar gaan we trouwens wel wildkamperen op onze reis naar de Noordkaap, moet goed kunnen in Noorwegen! We hebben er ook wel zin in om de mooiste plekjes uit te zoeken!

Succes met je reis!
El & El

fietsjunks schreef:Hoi,

Wij zijn het met Marco eens, in Frankrijk moet je goed zoeken!
Wij hebben op onze reis naar Barcelona gewoon op campings gestaan, meestal hele rustige trouwens. De prijzen lagen rond de 15 euro, behalve toen we eenmaal bij de middellandse zee aankwamen, daar was het wat duurder.

Dit jaar gaan we trouwens wel wildkamperen op onze reis naar de Noordkaap, moet goed kunnen in Noorwegen! We hebben er ook wel zin in om de mooiste plekjes uit te zoeken!

Succes met je reis!
El & El

Marco en El&El,

hartelijk dank voor jullie reactie bovendien El&El ik volg jullie avonturen. Het bied mij nuttige informatie. jullie allen ook veel succes!