Rotspennen, te verkrijgen bij elke kampeerzaak. Ook de niet zo fancy niet al te dure exemplaren voldoen. Je hoeft er maar een klein aantal te hebben.
Lees: Ten opzetten voor dummies
Leon
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Wat zwaarder? Dat zijn ijzeren spijkers!berger schreef:
Zijn natuurlijk wel wat zwaarder dan de suggestie van Wim,
Ik neem al jaren 1 zo'n stalen pen mee samen met mijn lichte aluminium haringen. Kom ik op een harde ondergrond dan sla ik met een steen eerst de stalen haring in de grond, draai hem er weer uit en stop in het ontstane gaatje de aluminium haring. Werkt voortreffelijkberger schreef:Heb er heel wat geprobeerd maar deze werken altijd en gaan bij mij nooit stuk:
Zijn natuurlijk wel wat zwaarder dan de suggestie van Wim, maar zoveel heb je er niet nodig. Gewoon voor het minimaal aantal spanpunten van je tent deze meenemen en aanvullen met lichtere haringen.
Ik gebruik dezelfde, maar ik gebruik ze bijna zoals Ronald. Meer dan 3-4 neem ik er nooit mee en meestal maar één.berger schreef:Heb er heel wat geprobeerd maar deze werken altijd en gaan bij mij nooit stuk:
Zijn natuurlijk wel wat zwaarder dan de suggestie van Wim, maar zoveel heb je er niet nodig.